نفوذ خیره‌کننده ارزهای دیجیتال در میان مردم کوچه و بازار

اقتصاد۱۰۰- در حالی که رسانه‌ها اغلب مواضع و سیاست‌های سختگیرانه دولت‌ها در برابر رمزارزها را پوشش می‌دهند ارزهای دیجیتال با سرعت فزاینده‌ای راه خود را در میان مردم کوچه و بازار پیدا می‌کنند.

نفوذ خیره‌کننده ارزهای دیجیتال در میان مردم کوچه و بازار

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد۱۰۰، تارنمای کیتکو نوشت که خرده‌فروشی‌های بیشتری در سراسر دنیا توجه خود را به ارزهای بانک مرکزی و بیت‌کوین معطوف کرده و این ارزهای دیجیتال را از مشتریان قبول می‌کند.

به نوشته کیتکو، این وضعیت نشان می‌دهد که رمزارزها می‌توانند به جریان اصلی تبدیل شده و رواج بیشتری پیدا کنند. یکی از نشانه‌های خوشایند در این زمینه در هند دیده می‌شود؛ جایی که بانک مرکزی این کشور تلاش زیادی کرده است تا شرکت‌ها و ادارات ارز دیجیتال بانک مرکزی را پذیرش کنند.

در همین راستا، «ریلاینس ریتیتل» که بزرگ‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی هند است پنجشنبه گذشته اعلام کرد که از این پس در همه 17 هزار شعبه خود روپیه دیجیتال را پذیرش می‌کند. قابل توجه است که رشد ارزهای دیجیتال در کشوری مانند هند که جمعیتی بالغ بر 1.4 میلیارد نفر دارد، تاثیر شگرفی بر بازارها خواهد گذاشت.

از سوی دیگر، آفریقای جنوبی نیز الگوی مطلوبی برای رشد رمزارزها شده است. برای نمونه، غول تره‌بار «پیک ان پی» هفته گذشته اعلام کرد که در همه 1628 شعبه خود بیت‌کوین را پذیرش خواهد کرد. نیجریه، کنیا و آفریقای جنوبی سه کشور اصلی آفریقا در زمینه رشد و پذیرش رمزارزها هستند.

 

انتهای پیام

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما