شرکت‌های بزرگ کارشناسان بیکار کریپتو را استخدام می‌کنند

اقتصاد۱۰۰- رسانه‌ها در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی درباره اخراج و بیکاری کارشناسان شرکت‌های کریپتو منتشر شده‌اند. کمپانی‌های بزرگ از این وضعیت بعنوان فرصتی کم‌نظیر برای استخدام متخصصان کارکشته رمزارزها استفاده کرده‌اند.

شرکت‌های بزرگ کارشناسان بیکار کریپتو را استخدام می‌کنند

به گزارش پول و سرمایه اقتصاد100 به نقل از کیتکو، کاهش ارزش کریپتو از یک سو باعث ورشکستگی بسیاری از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران شده و از سوی دیگر شرکت‌های زیادی را به صرافت انداخته است تا حضور قدرتمندانه‌ای در دنیای رمزارزها داشته باشند.

بانک چندملیتی HSBC که در میان اروپایی‌ها بیشترین دارایی‌ها را دارد، آگهی استخدام مدیر ارشد کریپتو منتشر کرده است. این بانک در حوزه‌های ان.اف.تی، متاورس و معامله رمزارزها مشاوره و خدمات ارائه می‌دهد و در پروژه اوراق قرضه دیجیتال هم فعال است.

وبسایت خرید آنلاین eBay نیز شرکت دیگری است که برای توسعه فروشگاه ان.اف.تی خود آگهی استخدام کارشناس کریپتو و نسل سوم وب یعنی Web3 منتشر کرده است.

مشاور کریپتو، مدیر بازاریابی بخش رمزارزها و طراح محتوا از جمله پست‌هایی است که eBay برای پر کردن آنها به کارشناس حوزه کریپتو نیاز دارد.

با توجه به آگهی‌های استخدام غول‌هایی مانند eBay و HSBC پیش‌بینی می‌شود که هم آمار استخدام کارشناسان کریپتو بهبود پیدا کند و هم مشوق تازه‌ای برای رشد نسبی رمزارزها فراهم شود.

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما