خروج سپرده متقاضیان وام از بانک مسکن ! / نا امیدی خانه اولی ها از خرید خانه

اقتصاد 100 - سرپرست بانک مسکن با اشاره به تاثیر منفی افزایش قیمت مسکن، آنرا عاملی برای خروج سپرده متقاضیان وام از بانک مسکن دانسته و عنوان کرد برای جبران این مسئله پرداخت وام از طریق خرید اوراق را تسهیل کرده ایم.

خروج سپرده متقاضیان وام از بانک مسکن ! / نا امیدی خانه اولی ها از خرید  خانه

به گزارش گروه پول و سرمایه به نقل از سامانه خبر بانک مسکن؛ علی عسکری سرپرست بانک مسکن گفت: پیش از این متقاضیان با ۴۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری، ۸۰ میلیون تومان تسهیلات و با خرید اوراق رقمی معادل ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کردند؛ اما در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت مسکن و ساخت آن در کلان شهرها، نمی‌توانند با این میزان تسهیلات مسکن خریداری کنند.

او گفت: با افزایش قیمت مسکن مراجعه‌کنندگان تسهیلات مسکن یکم کم شده و برخی حتی سپرده ها را پس گرفتند، چراکه این عدد امروز پاسخگو نیست.

عسکری گفت: با ورود اوراق تسه در بانک مسکن متقاضیان می‌توانند چندین برابر تسهیلات دریافت کنند که این اقدام در شهرستان‌ها می‌تواند زمینه ساز خرید مسکن شود و با خرید اوراق، امکان خرید مسکن در شهرهای کوچک فراهم شده به طوری که متقاضیان با رقمی حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌توانند اقدام به خرید مسکن کنند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما