گزارش جنجالی دیلی‌میل انگلستان از حضور کارگران جنسی در اجلاس داووس!

اقتصاد100- همزمان با گردهمایی نخبگان جهانی در داووس سوئیس و تلاش آنها برای بررسی مشکلات بین‌المللی، گروهی از کارگران جنس خود را به دامنه‌های برفگیر آلپ رساندند تا بساط کسب و کار خود را در کنار این نخبگان پهن کنند!

گزارش جنجالی دیلی‌میل انگلستان از حضور کارگران جنسی در اجلاس داووس!

به گزارش اقتصاد100، به گزارش روزنامه دیلی انگلیس، یکی از محورهای مورد بحث در اجلاس داووس، نابرابری جنسیتی و راه‌های مقابله با آن است اما نکته طنز اینجاست که همین اجلاس هر سال بیشتر از سال قبل به تن‌فروشی در داووس دامن زده است.

کارگران جنسی در همان هتل‌هایی کار می‌کنند که روسای قدرتمند شرکت‌ها و نهادها و کارمندهایشان در آنجا اقامت دارند.هر چند کارگری جنسی در سوئیس قانونی شناخته شده است اما یک کارگر جنسی به نام «لیانا» می‌گوید او هم لباس رسمی و کاری می‌پوشد تا انگشت‌نما نشود.

او اظهار داشت که یکی از مشتریان ثابت او یک فرد آمریکایی است که هر سال چند بار به سوئیس سفر می‌کند و این بار نیز یکی از 2700 نفری است که در اجلاس داووس شرکت کرده‌اند.

لیانا به روزنامه بیلد آلمان می‌گوید او برای یک ساعت 700 یورو (760 دلار) و برای یک شب 2300 یورو (2500 دلار) دریافت می‌کند. علاوه بر این، هزینه‌های سفر و اقامت برعهده مشتری است.سالومه که یک کارگر جنسی است، در توئیتی نوشت: ملاقات عاشقانه در سوئیس در جریان برگزاری اجلاس جهانی اقتصاد یعنی اینکه ساعت 2 بامداد به غلاف تفنگ نیروهای انتظامی هتل نگاه کنی؛ بعد تکه‌ای شکلات به آنها بدهی و درباره افراد پولداری که به داووس آمده‌اند، شایعاتی از آنها بشنوی.

این کارگر جنسی 36 سال سن دارد و در هتلی در نزدیکی داووس کار می‌کنند اما از اشاره به هویت مشتریان متنفذی که دارد، خودداری کرد.روزنامه تایمز سال 2020 در گزارشی به نقل از یک افسر پلیس سوئیس اعلام کرد که هر ساله دستکم 100 کارگر جنسی به داووس سفر می‌کنند.این در حالی است که گزارش‌هایی از آزار کارگران جنسی نیز منتشر شده است. یک راننده حاضر در اجلاس داووس گفت، یک کارگر جنسی مسافر او شده بود که ادعا می‌کرد رئیسش در هتل او را وادار کرده بود تا به یک مشتری پیر سرویس بدهد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما