بانکها ۱۷۲ هزار میلیارد تومان به خودشان وام دادند آن هم فقط در یک ماه!

فهرست به روزرسانی شده بانک مرکزی نشان می دهد در شهریور ماه ۲۶ بانک مبلغ ۱۷۲ هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۲۲۷ هزار تومان به شرکتها و افراد مربوط به خودشان تسهیلات مختلف پرداخت کرده اند.

بانکها ۱۷۲ هزار میلیارد تومان به خودشان وام دادند آن هم فقط در یک ماه!

اقتصاد۱۰۰:  بررسی داده‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد ۲۶ بانک فقط در مدت یک ماه ۱۷۲ هزار میلیارد تومان به شرکتها و مدیران و کارمندان خودشان وام دادند!

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد ۱۰۰، فهرست به روزرسانی شده بانک مرکزی نشان می دهد در شهریور ماه ۲۶ بانک مبلغ ۱۷۲ هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۲۲۷ هزار تومان به شرکتها و افراد مربوط به خودشان تسهیلات مختلف پرداخت کرده اند.

همچنین در آخرین به روز رسانی تسهیلات و تعهدات پرداختی و مانده تسهیلات بانک‌ها که مربوط به آذرماه امسال است در مجموع ۱۹۴ تسهیلات به مبلغ  ۴۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مانده بدهی تسهیلات و بدهی جاری اشخاص مرتبط بانک‌ها در آذرماه امسال برابر ۴۲ هزار و ۱۶ میلیارد تومان است.

فهرست به‌روزرسانی تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط بانک‌ها را اینجا مشاهده کنید.

براساس این گزارش، برپایه تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر انتشار مانده تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط شبکه بانکی در تارنمای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به مصوبه شورای پول و اعتبار، تسهیلات و تعهدات بیشتر از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط محسوب می‌شود.

هم اکنون فهرست بانک‌های اقتصاد نوین، ایران زمین، پارسیان، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، رفاه کارگران، سپه، سینا، شهر، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی و موسسه نور که اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط آنها در پایان آذرماه امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته است به انضمام اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک قابل مشاهده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • رستا ارسالی در

    خدا رو شکر که فهمیدید

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما