توقف فعالیت صرافی کوین‌نیک مارکت / صرافی‌های آنلاین فاقدمجوز ارزهای دیجیتال در حال تعطیل شدن

یکی از صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال از توقف فعالیت اش خبر داد.

توقف فعالیت صرافی کوین‌نیک مارکت / صرافی‌های آنلاین فاقدمجوز ارزهای دیجیتال در حال تعطیل شدن

به گزارش اقتصاد100، صرافی ارز دیجیتال داخلی کوین‌نیک مارکت ساعتی پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به‌دلیل عدم قانون‌گذاری مشخص در فضای ارزهای دیجیتال کشور و مشکلات حاصل از آن، فعالیت پلتفرم معاملاتی خود را تا ساعاتی دیگر متوقف خواهد کرد.

کوین‌نیک مارکت یک صرافی ایرانی آنلاین ارزهای دیجیتال است. کوین نیک مارکت زیر مجموعه‌ای از هلدینگ نیک اندیش است. شرکتی که در سایت آن به عنوان مجموعه ای دانش بنیان که در زمینه علوم بلاکچین و ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) معرفی شده است.

کوین نیک مارکت در اصل یک صرافی p2p ارزهای دیجیتال است. خدمات این برند در قالب سایت و اپلیکیشن کوین نیک مارکت ارائه می‌شود.

کوین‌نیک مارکت در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد اعلام کرده که دیگر مذاکره و صحبت کردن درباره قانون‌گذاری حوزه رمزارز بی‌فایده است و فقط بار مسئولیت را به واسطه اعتماد مردم، برای آنها سنگین‌تر کرده است. در این بیانیه آمده است: «سال‌هاست از سوی حاکمیت فقط اعلام می‌شود که در حال انجام بررسی قانون‌گذاری این حوزه هستند اما همچنان هیچ خروجی‌ از این بررسی‌ها مشاهده نشده است.»

کوین‌نیک‌مارکت وجود مشکلات متعدد را دلیل این تصمیم بیان کرده است.

نهایتاً در پایان سال ۱۴۰۱ و طبق برنامه‌ای که در پایان بیانیه آمده است، کوین‌نیک مارکت دیگر فعالیتی نخواهد داشت.

زمان‌بندی توقف فعالیت پلتفرم تبادل کوین‌نیک مارکت

واریزهای ریالی و ارز دیجیتال به صرافی کوین‌نیک مارکت طی ۲۴ ساعت آینده و معاملات آنها از ۲۰ دی متوقف خواهد شد.

 

زمان‌بندی توقف فعالیت پلتفرم تبادل کوین‌نیک مارکت بر اساس آنچه در سایت آن آمده به شرح زیر است:

واریز تومانی و رمزارز طی ۲۴ ساعت آینده متوقف خواهد شد و آدرس‌های رمزارز در کیف پول کاربران جهت واریز اعتبار ندارد. پس از این تاریخ کوین‌نیک مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص واریز به این آدرس‌ها ندارد.

امکان معامله بعد از تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۱ امکان‌پذیر نیست و کلیه سفارش‌های باز کاربران لغو می‌شود.

امکان برداشت دارایی‌ها تا تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۱  از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت کوین‌نیک مارکت به صورت اتوماتیک امکان‌پذیر است و بعد از این تاریخ فرآیند جدید جهت دارایی‌های برداشت نشده متعاقباً اعلام می‌شود.

از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ کوین‌نیک مارکت کلیه فعالیت‌های خود را متوقف خواهد کرد و هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال دارایی‌های برداشت نشده و یا پشتیبانی کاربران و… نخواهد داشت.

کلیه قوانین وب‌سایت کوین‌نیک مارکت تا تاریخ اعلام‌شده لازم‌الاجرا است. بدیهی‌ست در صورت نقض قوانین کلیه عواقب آن به عهده کاربر است.

تیم فنی و پشتیبانی کوین‌نیک مارکت تا تاریخ اعلام‌شده به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات کاربران خواهد بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما