این افراد سود سهام عدالت نمی‌گیرند

به گفته رئیس سازمان بورس، سهامداران عدالت برای دریافت سود، حتما باید اطلاعات خود را در سامانه سجام تکمیل کرده باشند.

این افراد سود سهام عدالت نمی‌گیرند

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- بنا بر آخرین اطلاعات اعلامی، امروز ۳۰ آذر سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۴۰۰ شرکت‌ها به حساب مشمولان واریز خواهد شود. سود سهام عدالتی که بار‌ها مسئولان مختلف زمان حدودی واریز و میزان آن را به سهامداران وعده داده بودند.

سال گذشته کل سود سهامداران سهام عدالت در ۲۱ اسفند پرداخت شد، اما امسال این سود در دو مرحله پراخت می‌شود.

مجموع سود سبد سهام عدالت بالغ بر ۶۴ هزار میلیارد تومان است 

در خصوص واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان، رئیس سازمان بورس آقای مجید عشقی می‌گوید: براساس مصوبه شورای عالی بورس، سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت از چهارشنبه ۳۰ آذر به صورت متمرکز توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، با توجه به سود تقسیم شده عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت، پرداخت می‌شود. مجموع سود سبد سهام عدالت بالغ بر ۶۴ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از دو برابر شده است که از این مبلغ در مرحله اول، ۲۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

سود سهام عدالتی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد مبلغ واریزی سود برای آنها متفاوت است.

آقای محمد باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در زمینه میزان واریز سود سهام عدالت به افراد مشمول به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سهامدارانی که پرتفوی سهام ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما