اعلام دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت نزدیک به 2 میلیون نفر + نحوه ثبت نام جاماندگان

1 میلیون 800 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت همچنان ب دلیل عدم ثبت شماره شبای معتبر امکان دریافت سود سهم خود را پیدا نکرده اند به این افراد برای ثبت اطلاعات درست دوباره فرصت داده شد.

اعلام دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت نزدیک به 2 میلیون نفر + نحوه ثبت نام جاماندگان

به گزارش اقتصاد 100 از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، جاماندگان دریافت سود سهام عدالت برای دریافت سود خود هنوز فرصت دارند.

روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام‌کرد: نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهامداران سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

بر اساس این اطلاعیه، شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

از اسفندماه سال گذشته تاکنون سه مرحله سود سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به حساب ۶۸۴ هزار سهامداری که مشکل شماره شبای بانکی خود را برطرف کرده اند، توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز