ارزش سهام عدالت افراد به 16 میلیون تومان رسید / و عده ای برای جاماندگان

بنا به گفته معاون وزیر اقتصاد ارزش کل سهام عدالت به حدود 800هزار میلیارد تومان رسیده که به این ترتیب متوسط هر یک از دارندگان سهام عدالت با احتساب 49 میلیون نفر سهام دار به 16 میلیون تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت افراد به 16 میلیون تومان رسید / و عده ای برای جاماندگان

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از خبرگزاری مهر، قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی در یک گفتگوی رادیویی تاکید کرد ارزش سهام عدالت در زمان واگذاری 25هزار میلیارد تومان بوده است و امروز به 800 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است، به این ترتیب ارزش سهم های یک میلیون تومانی بالغ بر  20 میلیون تومان و سهم های 500هزار تومانی به 8 تا 10 میلیون تومان افزایش یافته است.

قوامی گفت: ما در حال حاضر از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.

وی در رابطه با نقش تعاون در اقتصاد ایران اظهار کرد: بخش تعاون یکی از بخش‌های مهم اقتصاد ایران است و تلاش می‌شود که سهم بخش تعاون در اقتصاد افزایش پیدا کند.

این مقام مسئول به ساماندهی شرکت‌های تعاونی سهام عدالت اشاره کرد و افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌های اخیر افتاد، تعاونی‌های سهام عدالت بود که شرکت‌های تعاونی آن‌ها در شهرستان‌ها و استان‌ها تشکیل شد. سهام عدالت در قالب این شرکت‌های تعاونی به حدود ۶ دهک از جمعیت کشور داده شد و هم اکنون نزدیک ۴۹ میلیون نفر و عمدتاً از دهک‌های پایین جامعه سهامدار این شرکت‌های تعاونی سهام عدالت هستند. پوی با بیان اینکه مدل واگذاری‌ها در سال‌های اخیر تغییر ماهیتی پیدا کرده تا گروه‌های هدف بیشتری را در برگیرد، تاکید کرد: تلاش وزارت اقتصاد بر این است که اصل قانون اساسی تحقق پیدا کند تا اقتصاد در سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی اداره شود.

انتهای پیام/

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما