وضعیت بحرانی ۸۰ ساختمان در تهران + فیلم

معاون استاندار تهران گفت: حدود ۸۰ مورد از ساختمان‌های ناایمن شناسایی شده وضعیت بحرانی دارند.

وضعیت بحرانی ۸۰ ساختمان در تهران + فیلم

به گزارش اقتصاد100، محمد غراوی، معاون عمرانی استاندار تهران در خصوص ساختمان‌های ناایمن در استان تهران گفت: شناسایی ساختمان‌های ناایمن در سطح شهر تهران حدود یک سال است که آغاز شده، این اقدام توسط شهرداری تهران و مدیریت بحران استان تهران انجام شده و حدود ۸۰ مورد از ساختمان‌های شناسایی شده وضعیت بحرانی دارند که این وضعیت در حوزه حریق و استحکام بناست.

وی افزود: دانشگاه‌ها و کارشناسان روی این ساختمان‌ها در حوزه ایمن سازی‌شان کار کردند که البته ایمن سازی آن‌ها هزینه زیادی را به همراه دارد. در برخی از این ساختمان‌ها که در اولویت اول قرار گرفته‌اند ساختمان‌های خدمت رسان همچون بیمارستان‌ها هستند که تأکید شده نسبت به تخلیه و مقاوم سازی آن‌ها در زمان مشخص اقدام شود.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: برخی از این ساختمان‌ها همانند بیمارستان‌ها با توجه به فعالیت و ارائه خدمات آن‌ها انتقال و در مرحله بعد ایمن سازی آن‌ها با دشواری مواجه شده است که البته این موضوع نیز به دلیل منابع مالی است که باعث شده این کار تاکنون محقق نشود، اما پیگیر هستیم در سال آینده این بخش از کار به ویژه برای ساختمان‌هایی که عمومی هستند همچون بیمارستان‌ها انجام شود.

 
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت قیمت طلا و سکه چند روزی است که ریزشی…

اخبار سلامت

سینما در سینما