بیانیه مدیرعامل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان درمحکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

اقتصاد100- مدیرعامل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان همسو با مردم سراسر ایران و جهان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه مدیرعامل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان درمحکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

به گزارش گروه ویترین؛ مدیرعامل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

« اگر از تو درباره غزه پرسیدند ، بگودر آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل میکند و شهیدی از او عکس می گیرد و شهیدی او را بدرقه می کند و شهید بر او نماز می خواند»محمود درویش

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی ، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در اخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کادردرمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ماست.

رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه ها در پی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است. اما امروزه با حملات مکرر(۴۱ مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دول استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

بی شک این کشتارها خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.

طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

مدیر عامل و کارکنان هلدینگ پترو پالایش اصفهان   ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می دارد: این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است ؛ ویقینا ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. »

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما