همزمان با ایام گرامیداشت دفاع مقدس و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) صورت گرفت:

️تجلیل از ایثارگران هلدینگ پتروپالایش اصفهان

️اقتصاد100- پرسنل ایثارگر هلدینگ پتروپالایش اصفهان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس طی مراسمی تجلیل شدند.

️تجلیل از ایثارگران هلدینگ پتروپالایش اصفهان

به گزارش گروه ویترین؛ آئین تجلیل از همکاران ایثارگر در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه خانواده‌هایشان به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) در سالن اجتماعات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد.️محمد ده بیدیان، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این آئین ضمن قدردانی از حضور ایثارگران و خانواده‌های آنها در این آئین اظهار داشت: تجلیل از جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در صنعت نفت همواره از اولویت‌‌ها بوده است.
️وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل از مقام ایثارگران است، افزود: نه تنها در ایام هفته دفاع مقدس بلکه در همه ایام سال باید این مهم را در دستور کار داشته باشیم.
️معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت وسرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه استفاده از تجربیات ایثارگران در جنگ اقتصادی می‌تواند راهگشا باشد، ادامه داد: باید توجه داشت که اگر ایثار رزمندگان نبود شاهد آرامش امروز کشور نبودیم.
️وی تصریح کرد: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما