شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک گردشگری + مبلغ اقساط

اقتصاد 100- شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک آینده می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک گردشگری + مبلغ اقساط

به گزارش گروه ویترین؛ به نقل از رده، شرکت‌ها و سازمان‌های که مایل به استفاده از وام زی کارت هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک گردشگری هستند باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضمانت تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که زی کارت در قالب بن کارت ارائه می‌شود و تنها اشخاص متقاضی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا افرادی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد که 40 درصد حقوق آن‌ها، اقساط تسهیلات را پوشش بدهد.

با توجه به حداکثر مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

بانک گردشگری وام زی کارت را به چه منظوری تدارک دیده است؟

بانک گردشگری تسهیلات زی کارت را به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام م مایحتاج ضروری و روزانه آن‌ها تبیین کرده است. سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد بانک گردشگری باید توجه داشته باشند که ضمانت بازپرداخت تسهیلات برعهده آن‌ها است و در صورت معوق شدن اقساط، پرداخت این معوقات و وجه التزام به بانک ضروری خواهد بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما