امضای تفاهم نامه بانک تجارت با وزارت علوم/ بانک تجارت به یاری ساخت مسکن و خوابگاه دانشجویی می آید

اقتصاد 100- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امضا تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و این وزارتخانه در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

امضای تفاهم نامه بانک تجارت با وزارت علوم/ بانک تجارت به یاری ساخت مسکن و خوابگاه دانشجویی می آید
به گزارش گروه ویترین ؛ علی خطیبی در خصوص این تفاهم‌نامه همکاری گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت در راستای جهش تولید مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن و از آنجائیکه کمک به تأمین مسکن دانشگاهیان همواره یکی از دغدغه‌های مهم وزیر محترم علوم در دولت سیزدهم بوده است، با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت‌گرفته، این تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و وزارت علوم منعقد شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رضایت این وزارتخانه از خدمات بانک تجارت به مدیران اساتید و دانشجویان سراسر کشور خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که این تعامل و همکاری ثمرات و برکات بسیاری برای وزارت علوم و بانک تجارت به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس، بانک تجارت به منظور تأمین مالی بخشی از هزینه پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ، پرداخت تسهیلات (طبق سهمیه سالانه تعیین شده توسط بانک مرکزی) برای احداث خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان و مسکن دانشگاهیان (طبق معرفی وزارت عتف) در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن عهده‌دار خواهد شد.

هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز در جلسه امضا این تفاهم‌نامه تصریح کرد: به رغم کاهش منابع وزارت علوم نزد این بانک، به واسطه سیاست‌های ابلاغی از سوی نهادهای بالادستی، همچنان به تعامل با این وزارتخانه و دانشگاه‌ها خوشبین هستیم و پیگیری لازم را از بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در این خصوص خواهیم داشت.

شایان ذکر است؛ مدت اجرای این تفاهم‌نامه ۳ سال شمسی است که در صورت توافق کتبی طرفین، مدت آن قابل تمدید خواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما