در اتاق تهران و با مشارکت اساتید دانشگاهی حوزه فین‌تک برگزار شد

همایش بررسی فرصت‌ها و مخاطرات پول دیجیتال

اقتصاد 100- همایش «پول دیجیتال، سکه‌های شرکتی و چشم‌انداز رمزارزها» با سخنرانی و ارائه امین شمس، استاد اقتصاد دانشگاه ایالتی اوهایو و جمعی از علاقمندان به این حوزه در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

همایش بررسی فرصت‌ها و مخاطرات پول دیجیتال

به گزارش گروه ویترین؛ در همایشی که با حمایت اتاق بازرگانی تهران و با حضور اساتید دانشگاهی و متخصصان حوزه فناوری‌های دیجیتال در حوزه مالی و فین‌تک و هم‌چنین جمع زیادی از فعالان اقتصادی حوزه ارز دیجیتال و علاقمندان به این دانش، برگزار شد چالش‌ها و کارکردهای بازار رمزارزها در فاینانس و بازار مالی ایران و جهان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 اتاق تهران، در این رویداد که فرهاد نیلی اقتصاددان، گرداننده پنل تخصصی آن بود، امین شمس، استاد دانشگاه ایالتی اوهایو، به ارائه مطالبی در مورد مسائل مختلف حوزه رمزارزها و چشم‌انداز آنها، سکه‌های شرکتی و پول دیجیتال پرداخت. هم‌چنین مهدی حق‌باعلی، دانش‌‌آموخته رشته تامین مالی از دانشگاه ایالتی جورجیا و عضو هیات علمی دانشگاه خاتم، و سعید احمدی‌پویا، مدیرعامل شرکت ققنوس، نیز در پنل تخصصی این همایش حضور داشتند.

در بخش نخست این همایش، امین شمس گزیده‌ای از مطالعات و تحقیقات خود پیرامون اقتصاد توکن و کارکردهای بلاکچین در بازار مالی امروز جهان را با حاضران در این نشست به اشتراک گذاشت و در خصوص فراز و فرود ارزهای دیجیتال از دوره ظهور آن در اقتصاد جهان و چالش‌ها و موانعی که پول دیجیتال تاکنون از سر گذرانده، توضیحاتی ارائه داد و موانعی که بر سر راه پذیرش توکن‌ها در سطح جهانی به وجود آمده را موشکافی کرد.

در ادامه نیز حاضران در این همایش، پیرامون تبادلات میان فناوری و کسب‌و‌کارها در حوزه بازار پول و فاینانس و فرصت‌ها و مخاطرات اقتصاد توکن بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و به پرسش‌ها و ابهاماتی که از سوی حاضران در این نشست مطرح شد، از سوی اعضای پنل پاسخ داده شد.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما