ابر آسیاتک ارائه سرویس در سطح خاورمیانه را هدف گرفته است

اقتصاد 100- شرکت عصر داده‌های آسیاتک قصد دارد تامین‌کننده سرویس‌های ابری در سطح خاورمیانه باشد و خدماتش را به فراتر از مرزهای کشور ارائه کند.

ابر آسیاتک ارائه سرویس در سطح خاورمیانه را هدف گرفته است

 به گزارش گروه ویترین؛ مجموعه عصر داده‌های آسیاتک ،که از شرکت‌های اقماری شرکت آسیاتک است، خدمات ابری را به مشترکان و مشتریان خود ارائه و عرضه می‌کند. سرویس‌های Cloud یا همان خدمات ابری جزء سرویس‌های لبه تکنولوژی محسوب می‌شوند و یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات شرکت عصر داده‌های آسیاتک است.

رضا رجال‌زاده، مدیرعامل عصر داده‌های آسیاتک،؛ خدمات این شرکت را این طور توضیح داد: «تمام محصولاتی که مشترکین و مشتریان در مجموعه خودشان به‌صورت اختصاصی استفاده می‌کنند، از جمله سرور، خدمات DVOPS، خدمات مربوط به امنیت و خدمات مدیریت سرویس، می‌توانند با هزینه‌های مناسب‌تری از مجموعه سرویس‌های ابری دریافت کنند تا دغدغه نگه‌داری، پشتیبانی و خدمات وابسته به حوزه آی‌تی را نداشته باشند؛ چون این خدمات توسط مجموعه ابری انجام می‌شود.»

این شرکت محصولات و خدمات ابری را به مجموعه‌های مختلف، از مجموعه‌های کوچک تا سازمان‌ها و ارگان‌ها، ارائه می‌کند. رجال‌زاده آینده روشنی را برای این حوزه متصور شد و گفت: «مجموعه محصولات و سرویس‌های ابری محصولات جدیدی هستند که چند سالی است در کشور ما باب شده‌اند. آینده حوزه زیرساخت در دنیا روی خدمات ابری پایه‌گذاری شده است.

مجموعه آسیاتک هم همیشه در حوزه ارائه خدمات سعی کرده پیشرو باشد و مجموعه ابر آسیاتک را دو، سه سالی است راه‌اندازی کرده است.»

به گفته او، مجموعه عصر داده‌های آسیاتک تا امروز موفق شده اهداف اولیه‌اش در ارائه خدمات ابری بهینه و مناسب به مشترکین را محقق کند. مدیرعامل این شرکت در خصوص برنامه‌های آتی این مجموعه نیز گفت:

«برای چند سال آینده هدف ما این است که به یکی از تامین‌کننده‌های مطرح در منطقه خاورمیانه تبدیل شویم و به‌عنوان یک تامین‌کننده مطمئن در حوزه خدمات ابری به مشترکین خود در سطح منطقه سرویس ارائه دهیم.»

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما