بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده پشتیبانی نزاجا از مرکز ۲۶ کانون تهران

اقتصاد 100- امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیرسرتیپ دوم سیروس محمدی فرمانده پشتیبانی نزاجا با هیات همراه از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۶ کانون پرورش فکری استان تهران بازدید کردند.

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده پشتیبانی نزاجا از مرکز ۲۶ کانون تهران

به گزارش گروه ویترین؛ آنان ضمن بازدید از روند تعمیرات و بازسازی مرکز شماره ۲۶، با همکاران و والدین اعضاء گفت‌وگو و تبادل نظر داشتند.

امیر سرتیپ دوم سیروس محمدی فرمانده پشتیبانی نزاجا ضمن قدردانی از زحمت‌های مربیان توانمند این مرکز، برای بررسی نیازهای فوری مرکز و طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره با مربی‌مسئول این مرکز فرهنگی هنری به گفت‌وگو نشست و پیگیر مسائل و مشکلات این مرکز شد.

همچنین تأمین برخی وسایل و رفع مشکلات طرح‌های ناتمام عمرانی مرکز از جمله مواردی بود که با دستور وی و با مساعدت و همراهی امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به آن توجه شد.

عزیزه اسلامی مربی مسئول این مرکز نیز به بیان چگونگی برگزاری کارگاه‌ها، نقش برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون پرداخت.

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیات همراه از مرکز ۲۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با حضور پررنگ اعضا همراه بود و خاطره‌ای به‌یادماندنی در این مرکز به ثبت رساند.

یادآوری می‌شود مرکز شماره ۲۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بزرگراه بابایی، بلوار ارتش، بلوار نیروی انتظامی، بوستان جنگلی شهید فلاحی واقع شده است که بیشتر اعضای کودک و نوجوان این مرکز را فرزندان خانواده‌های ارتشی و نیروهای مسلح تشکیل می‌دهند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما