آموزش انتقال شارژ همراه اول/ روش های انتقال شارژ دائمی و اعتباری

اقتصاد 100- در این مطلب می‌خواهیم به آموزش نحوه ی انتقال شارژ همراه اول بپردازیم. با استفاده از روش های ذکر شده می‌توانید به‌سادگی به یک سیم‌کارت اعتباری شارژ منتقل کنید.

آموزش انتقال شارژ همراه اول/ روش های انتقال شارژ دائمی و اعتباری

به گزارش گروه ویترین؛ اگر مشترک سیم‌کارت‌ اعتباری باشید، حتما تا به‌حال پیش آمده که شارژ خط شما تمام شود و به هردلیلی نتوانید با روش‌های مرسوم، شارژ تهیه کنید. در این شرایط می‌توانید از سرویس انتقال اعتبار همراه اول  استفاده و سایر مشترکین، چه سیم‌کارت‌های دائمی و چه اعتباری، شارژ دریافت کنید. با آموزش انتقال شارژ همراه اول همراه پلازا باشید تا به نحوه ی انجام این کار بپردازیم.

آموزش انتقال شارژ همراه اول

روش های انتقال شارژ همراه اول شامل 3 روش مختلف می‌شود که در ادامه نحوه کار با هرکدام از آن‌ها را توضیح خواهیم داد. نکته قابل توجه این است که احتیاجی به رمز انتقال شارژ همراه اول ندارید و بدون رمز می‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر این امکان انتقال شارژ همراه اول به ایرانسل وجود ندارد و تنها می‌توانید به سایر مشترکین همراه اول شارژ منتقل کنید.

1. کد جدید انتقال شارژ همراه اول

برای انتقال اعتبار از سیم‌کارت دائمی به اعتباری باید کد انتقال شارژ همراه اول دائمی به اعتباری یعنی #141*1*10 را شماره‌گیری کنید. سپس کافی است شماره خط دریافت کننده را همراه با مبلغ شارژ وارد کنید. حداکثر می‌توانید تا 10 هزار تومان شارژ انتقال دهید. لازم به ذکر است که این مبلغ سقف تعیین شده از سوی اپراتور است و به غیر از این کد، کدی تحت عنوان کد انتقال شارژ همراه اول به همراه اول بیشتر از 10000 تومان وجود ندارد.

از طرف دیگر ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا کد انتقال شارژ همراه اول نمیاد؟ کد مورد استفاده برای سیم‌کارت‌های دائمی با سیم‌کارت‌های اعتباری متفاوت است. اگر می‌خواهید از خط اعتباری به یک خط اعتباری دیگر شارژ بدهید باید کد #142*1*10 را شماره‌گیری کنید. مانند قبل در این روش هم کافی است پس از وارد کردن شماره مقصد، مبلغ اعتبار را مشخص کنید. همچنین کد انتقال شارژ همراه اول به همراه اول بیشتر از 1000 تومان نیز همین کد است.
 

در هردو کد انتقال شارژ همراه اول بدون رمز صورت می‌پذیرد.

2. انتقال از طریق وبسایت همراه من

نحوه ی انتقال شارژ همراه اول به همراه اول از طریق سایت همراه من نیز فرایند ساده‌ای دارد. کافی است به این صفحه رفته و وارد حساب خود شوید.

 

چرا کد انتقال شارژ همراه اول نمیاد

سپس در زیر منو «صورتحساب من» روی «انتقال شارژ» کلیک کنید. حالا مبلغ شارژ و شماره تلفن دریافت کننده را وارد و فرایند را تکمیل کنید.

3. آموزش انتقال شارژ همراه اول با اپلیکیشن

یکی دیگر از روش های انتقال شارژ همراه اول، استفاده از اپلیکیشن همراه من است. در این برنامه نیز کافی است روی گزینه «انتقال اعتبار» در صفحه اول بزنید.

 

کد جدید انتقال شارژ همراه اول

همچنین از بخش «خدمات» نیز می‌توانید به این گزینه دسترسی پیدا کنید. مانند روش‌های قبلی کافی است شماره تلفن و مبلغ اعتبار را وارد کنید تا اعتبار مدنظر شما به سیم‌کارت انتقال پیدا کند.

سخن پایانی

در این مطلب به آموزش انتقال شارژ همراه اول و روش های انجام این کار پرداختیم. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید به‌سادگی برای دیگران شارژ ارسال کنید. در صورتی که مشترک دائمی باشید، مبلع اعتبار به صورتحساب شما افزوده خواهد شد. اما برای مشترکین اعتباری، هزینه مستقیما از اعتبار آن‌ها به همراه 40 تومان و 9 درصد مالیات از حسابشان کسر می‌شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما