خرید این بسته‌های اینترنت ایرانسل به نفع شماست!

اقتصاد 100- در این مقاله لیستی از بهترین بسته‌های اینترنت ایرانسل را به همراه کدهای دستوری آن‌ها برای خریدشان به شما ارائه کرده‌ایم.

خرید این بسته‌های اینترنت ایرانسل به نفع شماست!
 به گزارش ویترین؛ اپراتورهای اینترنت همراه دیگر بسته‌های بلندمدت یا نامحدود ارائه نمی‌دهند. بسته‌های بلندمدت عمدتا برای کاربران به‌صرفه‌تر بودند و استفاده از اینترنت را ارزان‌تر می‌کردند. اما دیگر چنین امکانی وجود ندارد و تعرفه‌های اینترنت اپراتورها به گونه‌ی دیگری محاسبه می‌شود. بسته‌های بلندمدت ایرانسل در حال حاضر بسته‌های دو ماهه و سه ماهه هستند که با حساب مالیات به قیمت‌های ۳۹ هزار و ۲۴۰ تومان و ۶۷ هزار و ۵۸۰ تومان ارائه می‌شوند.
 

اگر استفاده شما از اینترنت به گونه‌ای است که می‌توانید در ساعت‌هایی مثل ۶ صبح تا ۱۲ ظهر یا ۲ تا ۷ صبح از آن استفاده کنید بهترین گزینه استفاده از این بسته‌هاست. به این ترتیب می‌توانید برای بسته‌ی ۷ گیگابایتی که قابلیت استفاده از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر را دارد ۸ هزار و ۱۷۵ تومان بپردازید. در حالی که برای استفاده از بسته‌ی ۷ گیگابایتی که محدودیت زمانی ندارد باید ۳۰ هزار و ۷۳۸ تومان بپردازید.

برای بسته‌ی ۱۰ گیگابایتی در همین بازه زمانی ۹ هزار و ۸۱۰ تومان هزینه لازم است. همچنین می‌توانید یک بسته ۳۰ گیگابایتی اینترنت را در ساعت‌های ۲ تا ۷ صبح استفاده کنید و ماهانه ۹ هزار و ۸۱۰ تومان برای آن بپردازید.

همچنین قیمت بسته‌های اینترنت برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی تفاوتی ندارد.

در ادامه جدول بسته‌های اینترنت ماهانه و بلندمدت ایرانسل را برایتان تهیه کرده‌ایم که بر اساس قیمت‌های آن می‌توانید بسته‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین کد USSD را در مقابل هر بسته مشخص کرده‌ایم که کار خرید بسته اینترنت برایتان ساده‌تر شود.

اما اگر تمایلی به استفاده از کد USSD ندارید یا می‌خواهید با روش‌های دیگری بسته اینترنت خود را تهیه کنید می‌توانید از سایت ایرانسل استفاده کنید و در بخش خرید آنلاین اینترنت همراه بسته‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و تایید بسته‌ی مورد نظر به بخش روش پرداخت هدایت می‌شوید و می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما