علی مقدسی راد بر کرسی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش نشست+ گزارش تصویری مراسم معارفه

اقتصاد 100- در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شایسته دکتر محمدرضا مرادی، علی مقدسی راد به سمت مدیرعامل جدید شرکت معرفی شد.

علی مقدسی راد بر کرسی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش نشست+ گزارش تصویری مراسم معارفه
به گزارش گروه ویترین؛ در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شایسته دکتر محمدرضا مرادی، علی مقدسی راد به سمت مدیر عامل جدید شرکت معرفی شد.

دکتر محمدرضا مرادی از اسفند سال ۱۳۹۷ در شرکت توزیع داروپخش سکان مدیر عاملی را بعهده گرفتند و در طی این سالها بارها توانستند اهداف فروش شرکت را محقق سازند و در رتبه اول پخش داروی کشور قرار گیرند.

برابر سوابق علی مقدسی راد، وی در سال ١٣٩٨ از شرکت داروسازی اکسیر جدا شدند و بعنوان معاون مالی و پشتیبانی و عضو هیئت مدیره در شرکت توزیع داروپخش فعالیت خود را آغاز نموده و عملکرد درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.  ایشان در اسفند ماه ۱۴۰۰ نیز بعنوان مدیر عامل در شرکت پخش هجرت به فعالیت خود ادامه دادند. عملکرد ایشان در این شرکت نیز قابل توجه بوده و هم راستا با شرکت توزیع داروپخش و کسب سهم بازار رشد مناسبی را به دست آورده اند.

دکتر نکویی نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت داروپخش، دکتر مرادی را فردی توانمند در بخش توزیع و پخش معرفی نمود و افزود که وی در مأموریت بعدی مجموعه دیگری را احیای خواهد کرد. وی از خدمات علی مقدسی راد در پخش هجرت نیز به‌خوبی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که در شرکت توزیع داروپخش نیز شاهد موفقیت های ایشان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ، هدف شرکتهای توزیع در مجموعه تیپیکو را همراهی و همدلی برای بازگرداندن منافع و کسب سهم بازار واقعی عنوان و افزود مشکل عمده ما مطالبات انباشته شده است که هزینه آن را شرکتهای تولید کننده پرداخت می کنند و شرکتهای خصوصی در این رقابت برنده هستند و این بازار داروئی برای حدود ۶۶ شرکت پخش جالب بوده و برخی از شرکتها با میل و رغبت وارد این بازار می شوند چرا که مشکلات شرکتهای ما را ندارند. وی یکی از راهکارهای مهم کنونی را دانش تولید دارو عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
در ادامه این مراسم، مقدسی راد به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش، تغییر نگرش  هدف گذاری جهت فروش با کیفیت و پیاده سازی تفکرات سیستمی و چابک سازی را از اهداف خود برشمرده و‌ برند شرکت توزیع داروپخش و‌ نیروی انسانی کارامد در این شرکت را متمایز دانست و ابراز امیدواری کرد که در سایه همدلی و همراهی و با تمرکز و تعهدی مثال زدنی شاهد رشد و تعالی شرکت توزیع داروپخش خواهیم بود.
دکتر محمد رضا مرادی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع داروپخش از جمله مدیران خوب و توانمند در حوزه دارویی کشور است که از جمله موفقیت های وی علاوه بر عملکرد مثبت ایشان در مدیریت مجموعه صنعتی شرکت توزیع داروپخش می توان به موفقیت وی دردریافت تندیس و لوح نشان عالی مدیریت  در هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیران سال که آذرماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد اشاره کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما