مهلت واریز وجه برای این متقاضیان خودروهای سایپا تمدید شد

اقتصاد100- ­گروه خودروسازی سایپا، به متقاضیان خودرو در طرح جوانی جمعیت ۳ روز دیگر مهلت داد تا بخشی از وجه خودرو را واریز کنند .

مهلت واریز وجه برای این متقاضیان خودروهای سایپا تمدید شد

به گزارش گروه ویترین؛ برخی متقاضیان خرید خودرو از زمان کم واریز وجه خودرو گله مند بودند؛ به گفته این افراد ، سایپا در طرح فروش خودرو بدون اطلاع قبلی مهلت سه روزه برای واریز گذاشته است.

به گفته متقاضیان، بعد از اعلام نتایج نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو، شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در سایت https://esalecar.ir نسبت به انتخاب خودرو درخواستی اقدام کرده‌اند، در صورتی که حائز شرایط ثبت نام بوده‌اند، امکان واریز وجه به مدت ۳ روز فراهم شده است.

آنطور که متقاضیان می‌گویند برخی از آن‌ها نتوانستند تکمیل وجه خود را انجام دهند بر همین اساس اولویت دهی آن‌ها از بین رفت.

براساس ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، عرضه کننده موظف است حداقل دو روز کاری قبل از اجرای فرایند فروش، شرایط را اطلاع رسانی عمومی کند.

اکنون،گروه خودروسازی سایپا در بخشنامه‌ای از تمدید مهلت واریز وجه منتخبان ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

در خصوص واریز وجه متقاضیان ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی با توجه به اعلام قبلی که زمان واریز را به مدت سه روز تعیین شده بود به اطلاع می‌رساند امکان واریز وجه تا پایان روز ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ تمدید شد.

همچنین، معاون فروش سایپا درباره متقاضیان طرح عادی هم که موفق به واریز وجه نشدند گفت: این افراد می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا مراجعه کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما