افتتاح پانزدهمین شرکت گروه صنعتی ایران ترانسفو با سرمایه‌گذاری 8 هزار میلیارد ریالی

اقتصاد 100- پانزدهمین شرکت گروه صنعتی ایران ترانسفو با سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی و با اشتغالزایی ۸۰ تا ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و ۴۰۰ نفر به طور غیر مستقیم روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه افتتاح می‌شود.

افتتاح پانزدهمین شرکت گروه صنعتی ایران ترانسفو با سرمایه‌گذاری 8 هزار میلیارد ریالی

به گزارش گروه ویترین؛ گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه و بهینه سازی اقتصادی تولید تصمیم به راه‌اندازی خطوط تولید انواع سیم مسی لاکی در مقاطع تخت و گرد کرد که ضمن رفع نیاز گروه، قابلیت عرضه در بازارهای داخلی و صادراتی را هم دارا می‌باشد.

پس از انجام مطالعات فنی و اقتصادی و با تخصیص سرمایه لازم، شرکت صنایع سیم لاکی اشراق در اوایل سال ۱۴۰۰ تأسیس و با بهره‌گیری از دانش متخصصان ومهندسین گروه بهترین و به‌روزترین ماشین‌آلات از سازندگان مطرح اروپایی خریداری و به کشور انتقال یافت.

در اواخر سال ۱۴۰۱ پس از خلف وعده شرکت فروشنده ماشین آلات جهت نصب و راه‌اندازی به بهانه تحریم، تیمی از بهترین متخصصان گروه انتخاب و اقدام به نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات کردند. این خودباوری و اتکا به دانش بومی برگ زرین دیگری بود که این پروژه را به یکی از منحصر به فرد ترین پروژه‌ها در گروه تبدیل کرد.

افتتاح شرکت صنایع سیم لاکی اشراق ، گامی بلند در راستای تولید پایدار و با کیفیت یکی از مهمترین مواد اولیه استراتژیک ساخت ترانسفور ماتور در کشور به همت متخصصان گروه صنعتی ایران ترانسفو است که قرار است انواع سیم گرد و تخت لاکی که مورد مصرف صنعت ترانسفورماتورسازی توزیع، فوق توزیع و قدرت است را تولید کند

این مواد مصرفی پیش از این از پیمانکاران داخلی تهیه می‌شد. این شرکت با حجم سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد ریال (۸۰۰ میلیارد تومان) در حالی آماده بهره‌برداری شده است که زمینه اشتغال ۸۰ تا ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و ۴۰۰ نفر به طور غیرمستقیم را تأمین می‌کند. این کارخانه فردا ۳۰ خرداد رسماً فعالیت خود را به‌عنوان پانزدهمین شرکت تابعه داخلی گروه صنعتی ایران ترانسفو آغاز می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما