سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز:

طرح «یکسال یکصد کتاب» در البرز / با کمترین هزینه از کانون کتاب بگیرید!

اقتصاد 100- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: طرح «یکسال یکصد کتاب» با هدف معرفی کتاب‌های مناسب کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف به زودی در البرز اجرا می‌شود.

طرح «یکسال یکصد کتاب» در البرز / با کمترین هزینه از کانون کتاب بگیرید!
 به گزارش گروه ویترین؛ مهری فلاح در این مورد توضیح داد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های اولیا این است که چه کتاب‌هایی مناسب فرزندان خود در رده‌های سنی مختلف است، با این طرح به انتخاب کتاب مناسب برای هر رده سنی کمک می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز اظهار کرد: بنابراین با کارشناسی‌های انجام شده تعداد ۱۰۰ کتاب مناسب رده‌های سنی ۴ تا ۱۶ سال انتخاب شد و پوستر این طرح نیز به زودی رونمایی می‌شود.

فلاح افزود: علاوه بر اینکه این کتاب‌ها در قالب پک و جداگانه از مراکز کانون قابل خریداری است، افراد با عضویت در مراکز کانون می‌توانند این 100 کتاب را با حداقل هزینه به امانت بگیرند. همچنین این 100 کتاب به صورت فعالیت کتابخوانی در کانون اجرا می‌شوند.

وی ارتقای سطح کیفی کتابخوانی را از دیگر موارد مطرح شده در این طرح عنوان کرد، گفت: آموزش شیوه‌های کتابخوانی کانون به مدارس معلمان، مربیان و علاقه‌مندان یکی دیگر از اهداف این طرح است، زیرا یکی از دغدغه‌های کنونی نبود شیوه درست ترغیب بچه‌ها به مطالعه و افزایش سوادِ خواندن است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما