وزیر کار در بازدید از هپکو تاکید کرد؛

افزایش 3برابری تولید در هپکو ظرف یک سال

اقتصاد100- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید از دانش دانشمندان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده شود تا وابستگی این مجموعه به واردات به صفر برسد.

افزایش 3برابری تولید در هپکو ظرف یک سال

به گزارش گروه ویترین؛ سید صولت مرتضوی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در بازدید از شرکت هپکو اراک با مدیر عامل جدید این شرکت به گفتگو پرداخت.

مهندس قربانی در ابتدای این بازدید به بیان تمامی مشکلات و معضلات این شرکت پرداخت و به توانمندی های شرکت هپکو برای تولید ماشین آلات معدنی و راهسازی و پروژه های صنعتی و عمرانی این شرکت اشاره ویژه کرد.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بازدید سال گذشته از هپکو صحبت از تولید سالانه ۲۵۰ دستگاه در سال بود، اما امروز مجموعه هپکو تولید حدود ۸۵۰ دستگاه را تا پایان سال هدفگذاری کرده اند و امید است که کارخانه به ظرفیت اسمی برسد. 

مرتضوی بیان کرد: هم نیاز کشور نیاز بسیار بالایی به ماشین آلات سنگین است، هم دانش فنی این مجموعه، دانش فنی مطلوبی است، لذا زمانی که دانش باشد، نیاز باشد، تولید نباشد، بخشی از کار لنگ می زند، بر این اساس سازمان تامین اجتماعی و همکاران ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلوگاه ها را شناسایی و برطرف کردند.

وی افزود: با تعاملی که با سایر دستگاه ها و شرکت ها در حال انجام است، پیش بینی می کنیم این مجموعه بتواند بخش اعظمی از نیاز داخل را تامین کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:  باید از دانش دانشمندان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده شود تا وابستگی این مجموعه به واردات به صفر برسد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما