تپسی گاراژ از محصولات و خدمات تازه برای سفیران رونمایی کرد

اقتصاد100- تپسی گاراژ در مسیر توسعه از محصولات و خدمات تازه شامل بیمه آنلاین، قطعات یدکی مانند تسمه تایم، کمک فنر، کیت کلاچ و ... رونمایی کرد.

تپسی گاراژ از محصولات و خدمات تازه برای سفیران رونمایی کرد

به گزارش گروه ویترین؛ تپسی گاراژ به تازگی با افزودن بیمه آنلاین ، قطعات یدکی مانند تسمه تایم، کمک فنر، کیت کلاچ و... مرحله جدید توسعه را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، تامین لاستیک یکی از دغدغه‌های رانندگان تاکسی اینترنتی است. به تازگی سفیران تپسی می توانند لاستیک را با قیمت رقابتی و تا 50 درصد ارزان‌تر از بازار از طریق گاراژ تهیه کنند. همچنین در راستای گسترش خدمات گاراژ، دیگر قطعات مصرفی که رانندگان تپسی بصورت مستمر به آن نیاز دارند با قیمت تمام شده کم‌تر از بازار، تضمین اصالت قطعات و خدمات پس فروش در اختیار رانندگان تپسی قرار می‌گیرد.

روابط عمومی تپسی در مورد رشد این کسب و کار گفت: گاراژ از ابتدای آغاز به کار تا کنون در تعداد سفیران ثبت نام شده 90 درصد و در فروش محصولات نیز 40 درصد رشد نشان داده است.

گاراژ، یکی از کسب و کارهای جدید تپسی در حوزه ارائه خدمات و قطعات یدکی خودرو است که بهمن سال گذشته کار را آغاز کرد. ابتدا با محصولاتی مانند لنت، روغن ترمز و عرضه محدود لاستیک کار را آغاز و اکنون با ارائه بیش از 60 محصول در  تهران و البرز فعال است.

سفیران تپسی می‌توانند با ورود به وب‌سایت تپسی گاراژ و وارد کردن شماره تلفن بصورت آنلاین محصولات مورد نظر را خریداری و در 15 مرکز حضوری بدون واسطه  خدمات را دریافت کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما