باریج اسانس نشان «فرآورده علمی و شفا بخش» را کسب کرد

اقتصاد 100- قدمت استفاده­ ی بشر از فرآورده های طبیعی به منظور پیشگیری و درمان به هزاران سال می رسد، زیرا عفونت­ و بیماری ها در طول تاریخ، زمینه ساز مشکلات فراوان برای انسان بوده و برخی از آن­ها باعث بحران­ های شدید اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شدند. فرآورده های طبیعی گستره ی وسیعی از محصولات را شامل می شوند و بسیاری از پتانسیل های کاربردی آنها مجهول و بسیاری مغفول مانده است. با نگاهی اجمالی به کتب پزشکی و دیگر موارد علمی می­توان به میزان اهمیت مصرف این محصولات برای صاحبان حرف پزشکی و داروسازی در دو قرن اخیر و حکما و اطبای گذشته و حتی آحاد مردم پی برد.

 باریج اسانس نشان «فرآورده علمی و شفا بخش» را کسب کرد

 به گزارش گروه ویترین؛ دنیای امروز همچنان درگیر بیماری ها و عوارض ناشی از مصرف فرآورده های مصنوعی است و علاوه بر تلاش­های ارزنده طب نوین در زمینه تولید و به کارگیری داروهای موثر علیه بیماری های مختلف، با توجه به گستره­ ی وسیع تاریخی و جغرافیایی مصرف فرآورده های طبیعی، می­توان از گنجینه طب سنتی و مکاتب دیگر سلامت محور نیز بهره برد.
امروزه با بهره گیری از فرآورده های طبیعی و گسترش علوم مرتبط با تولید آنها، می توان خدمات پیشگیری، دارویی و درمانی به نحو مناسب تری به جوامع بشری ارائه کرد.
به همت دانشگاه اصفهان، دراردیبهشت ماه ۱۴۰۲ کنگره بین المللی فرآورده های طبیعی شفابخش برگزار شده بود شرکت داروسازی باریج اسانس نیز در این کنگره شرکت کرد که با تقدیر از زحمات و خدمات آقای دکتر رجائی، مدیرعامل باریج اسانس، در عرصه پژوهش و نگاه همه جانبه و برنامه ریزی برای بهره وری محققانه از دستاورد ها همراه بود.

حضور باریج اسانس در کنگره بین المللی فرآورده های طبیعی شفابخش 2

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما