برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان 1402 + جزئیات

اقتصاد 100- مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنچ شنبه و جمعه در استان تهران خبر داد.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان 1402 + جزئیات

 به گزارش گروه  ویترین؛ حسین جنتی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی همزمان با سراسر کشور طی روز‌های پنچ شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه در استان تهران  برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران، این آزمون در ۱۰ حوزه استانی شامل ۶ حوزه شهر تهران و چهار حوزه در شهر‌های ورامین، دماوند، اسلامشهر و شهریار برگزار می‌شود.

او می‌گوید: ۶ حوزه شهر تهران را دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۸ تهران، مرکز آموزش علمی کاربردی آموزش صنایع ایران و پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور از جمله مراکز برگزاری این آزمون است.

جنتی گفت: آزمون از ساعت ۸ صبح در نوبت اول و ۱۴:۳۰ در نوبت دوم برگزار خواهد شد.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: این آزمون در رشته‌های معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات برقی و مکانیکی، ترافیک، ارزیابی طرح و اجرای بهسازی و طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان بطور متمرکز با حضور و نظارت نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است در راستای تسهیل در سرویس دهی به مهندسان در سراسر کشور این آزمون در ماه‌های آینده  نیز برگزار خواهد شد و نتایج آزمون‌ها در تیرماه سال ۱۴۰۲ از طریق سامانه آزمون‌ها به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما