رئیس حوزه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان عنوان کرد:

پالایشگاه اصفهان موزه شد/ حفظ مستندات و آثار هلدینگ پتروپالایش اصفهان با راه اندازی 3 موزه

اقتصاد 100 - رئیس حوزه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان، ازساخت موزه تجهیزات و ماکت ساخته شده درفضایی به وسعت ۷۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: برای ساخت ماکت و تجهیزات مورد نیاز برای موزه مسقف پترو پالایش اصفهان حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

پالایشگاه اصفهان موزه شد/ حفظ مستندات و آثار هلدینگ پتروپالایش اصفهان با راه اندازی 3 موزه

ندا حاجی باقری ، با اشاره به اینکه طرح احداث موزه ها درپترو پالایش اصفهان درچند مرحله در حال انجام است ادامه داد: موزه ای که درمحوطه روابط عمومی احداث شده است شامل تجهیزاتی است که عمر آن ها به اندازه قدمت تاسیس پالایشگاه اصفهان است .

Picture2

وی با اشاره به اینکه درآئین صد سالگی صنعت نفت در ایران، در تهران یک موزه صنعت نفت و در آبادان نیز یک موزه صنعت نفت راه اندازی شده است افزود:این در حالی است که پالایشگاه اصفهان درحرکتی خودجوش اقدام به تاسیس موزه بر مبنای قدمت پالایشگاه اصفهان نموده است. حائز اهمیت است که ما در آستانه نیم قرن شدن صنعت نفت در اصفهان هستیم.

Picture3

حاجی باقری ، با اشاره به اینکه کار احداث موزه در پالایشگاه اصفهان در۳ فازدرپالایشگاه اصفهان انجام میشود ادامه داد: احداث موزه مسقف شامل ماکت پالایشگاه، لوازم و تجهیزات پالایشگاهی ، ابزارهای قدیمی و لوکس ، لباس ، تندیس،اسناد قدیمی و تاریخی، هدایایی اهداء شده به مدیران ، کتاب و غیره است که هریک از آن ها حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

Picture4

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما