عکس دیده نشده از زنده یاد ملیکا محمدی در آغوش اسطوره فقید استقلال

اقتصاد 100- این عکس جگر هر فوتبال دوستی را میسوزاند.

عکس دیده نشده از زنده یاد ملیکا محمدی در آغوش اسطوره فقید استقلال

ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان و باشگاه خاتون بم بامداد امروز در سانحه رانندگی درگذشت و فوتبال ایران به شوک عمیقی فرو برد. درگذشت این بانوی فوتبالیست در فضای مجازی با واکنش های زیادی از سوی جامعه فوتبال ایران همراه بود و عکسی از او در کنار ناصر حجازی منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه این بخش از نمناک تصویری از دوران کودکی ملیکا محمدی در کنار ناصرخان حجازی را مشاهده می کنید که او در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده بود.

ملیکا محمدی بازیکن فوتبال کشورمان که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال زنان خاتون بم و تیم ملی ایران بازی می‌کرد، متولد 9 فروردین 1379 بود که بامداد سوم دی ماه در ورودی شهر بم به همراه بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی دچار سانحه رانندگی شد و متاسفانه محمدی دار فانی را وداع گفت اما خوشبختانه شرایط جسمانی طاهرخانی و خواجوی تا این لحظه مساعد اعلام شده است

ناصر حجازی بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه استقلال و مربی فوتبال از بهترین دروازه‌بانان تاریخ ایران و آسیا و دومین دروازه‌بان برتر آسیا، متولد 23 آذر 1328 بود، حجازی در 30 اردیبهشت 1390 در حین تماشای دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پاس همدان در روز آخر لیگ برتر به‌دلیل وخامت حالش به کما رفت و در تاریخ 2 خرداد 1390به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.

ببببببب

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما