داور دربی ۱۰۲ مشخص شد / باورتان نمی وشد

اقتصاد 100 - این انتخاب خیلی عجیب است.

داور دربی ۱۰۲ مشخص شد / باورتان نمی وشد

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر روز پنجشنبه 23 آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

هنوز از سوی کمیته داوران داور داربی به صورت رسمی اعلام نشده است اما طبق پیگیری ها بیژن حیدری به احتمال فراوان قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

البته حیدری در گذشته دیدار دو تیم را قضاوت کرده است.

کمیته داوران بر این باور است که حیدری در مواقع بحرانی قدرت کنترل تنش‌ها را بیشتر دارد و بعضاً اقدامی که تنش‌زا است را انجام نمی‌دهد. به این ترتیب آنچه شانس حیدری را برای قضاوت دربی ۱۰۲ بیشتر می‌کند همین تفاوت رفتاری او با کاظمی است. بعد از کندوکاوهایی که در این زمینه داشتیم متوجه شدیم کمیته داوران نظر مثبتشان بیشتر روی نام حیدری است. اما این نمی‌تواند باعث شود که به طور حتم دکتر حیدری را قاضی میدان بدانیم چون که در دفعات پیش هم کمیته داوران تصمیم نهایی خود را گرفته بودند (دربی ۱۰۱ نیز قرار بود به دکترحیدری سپرده شود.) اما درست لحظه آخر و جایی که قرار بود ابلاغ داور صادر شود، اعضای کمیته داوران در جلسه شبانه آن هم حوالی ساعت یازده شب گزینه‌ای را انتخاب کردند که پیش از آن در گوی انتخابی آنها نبوده است و صرفاً با مصلحت‌اندیشی و یا سلیقه شخص افشاریان انتخاب شده است درست مثل انتخاب خورشیدی برای دربی۱۰۱!

این داور خودش هم تصور می‌کرد حیدری قضاوت دربی را برعهده دارد، اما روزی که نامش از طریق سایت فدراسیون اعلام شد از طریق یکی از دوستان نزدیکش در جریان قرار گرفت. پس می‌توان نتیجه گرفت که شاید مثل دفعه قبل آقای رئیس یکدفعه‌ای خودش گزینه سومی که اصلاً مدنظر نبوده را انتخاب کرده و از طریق سایت اعلام کند. اما آنچه تاکنون بر اساس خرد جمعی اعضای کمیته داوران تصمیم گرفته شده براساس حساسیت دربی ۱۰۲ انتخاب کمیته داوران بیژن حیدری است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما