ساکت در سکوت اخراج شد؟/ بی آبرویی در راه است؟!!

اقتصاد 100 - این اتفاق تلخ می تواند فوتبال لیگ برتر راه تحت تاثیر قرار دهد.

ساکت در سکوت اخراج شد؟/ بی آبرویی در راه است؟!!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی شب گذشته و در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه سنگین ۴ بر یک مغلوب سپاهان شد که این هفته‌ها حال و روز‌ خوشی ندارد.

مسی‌ها که نتوانسته‌اند در هفته‌های اخیر نتایج و امتیازات خوبی را کسب کنند و در ۳ هفته اخیر بازنده بوده‌اند در پایان مسابقات این هفته با ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند تا به نوعی وارد شرایط بحرانی شده باشند.

مدیران باشگاه مس رفسنجان که بعد از قطع همکاری با محمد ربیعی، ساکت الهامی را برای هدایت تیمشان برگزیدند در فصل نقل و انتقالات هم فعالیت خوبی داشتند تا تیم بهتری را برای فصل پیش رو روانه میدان کنند، اما با توجه به هزینه‌های انجام شده، از نتایج کسب شده راضی نیستند و به نظر می‌رسد با شکست سنگین شب گذشته کاسه صبرشان لبریز شده باشد.

از سوی دیگر گفته می‌شود مسئولان این باشگاه مذاکراتی را با محرم نویدکیا، سرمربی سابق سپاهان داشته‌اند تا به احتمال فراوان در صورتی‌که شرایط فراهم شود، نویدکیا را جایگزین الهامی کنند. توافقات لازم در این خصوص صورت گرفته و تنها مانده رضایت الهامی به جدایی و فسخ قرارداد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما