ستاره های آینده کشتی ایران معرفی شدند / یزدانی و زارع جانشین پیدا کردند

اقتصاد 100 - ستاره های آینده کشتی از این خطه می آیند.

ستاره های آینده کشتی ایران معرفی شدند / یزدانی و زارع جانشین پیدا کردند

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، روح‌الله میکائیلی در مورد اول شدن 3 کشتی‌گیر قمی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشتی فرنگی کشوری اظهار داشت: چهار کشتی‌گیر در فینال داشتیم که سه نفر قهرمان شدند. تیم‌مان خوب است بعضی از آنها مثل کشتی‌گیران 48 و 60 کیلوی‌مان سال آینده هم نوجوان هستند. این یعنی اینکه تیم جوانان خوبی هم در پیش است.

وی ادامه داد: گروه قبلی کشتی‌گیران نونهال و نوجوان‌مان باختند ولی نسل جدید خوبی داریم. بچه‌های متولد 86 و 87‌مان کشتی‌گیران خوبی هستند، از آن بهتر بچه‌های متولد 88 و 89 هستند و دهه نودی‌های‌مان هم عالی‌اند و ستاره خواهند شد.

میکائیلی با اشاره به اینکه چقدر حضور در مسابقه در رده‌های سنی پایه می‎تواند سرعت رشد کشتی‌گیر را افزایش دهد، خاطرنشان کرد: همین تیمی که در مسابقات قهرمانی کشور سه نفر اول داشت، در دو ماه در 6 مسابقه شرکت کرد. تیم‌مان را به تورنمنت‌های سیرجان، اردبیل، ملارد، دلیجان، تهران و کاشان فرستادیم. خودمان هم مسابقه برگزار کردیم و همه اینها به خاطر این بود که هیئت کشتی ما را از نظر مالی برای برگزاری مسابقه و اعزام تیم تأمین کرد. باید از هیئت کشتی تشکر کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از بچه‌هایی که در مسابقات کشوری اول شدند، شانس طلای جهانی نوجوانان برای کشتی قم قائل است، گفت: سعیدی‌نوا که در 65 کیلو اول شد، سال گذشته هم به مسابقات جهانی رفت و مدال نگرفت اما امسال مدال می‌گیرد. امسال هم می‌دانستیم که در 4-5 وزن عالی هستیم. کشتی‌گیر 48 کیلوی‌مان خیلی عالی کشتی گرفت. نماینده 60 کیلوی‌مان کشتی‌های سنگینی را پشت سر گذاشت و اول شد. در 80 کیلو علی میکائیلی برادرزاده خودم هست، او هم خوب کشتی گرفت و فقط در فینال به حریفش از تهران باخت.

مربی سازنده علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز سال 2019 جهان همچنین درباره تیم بزرگسالان قم که در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد، گفت: تیم بزرگسالان‌مان هم خوب است. نفراتی چون علیرضا نجاتی، امیر عبدی، مهدی ابراهیمی، هادی علیزاده، جواد رضایی و... همه کشتی می‌گیرند.

میکائیلی درباره وضعیت آمادگی نجاتی گفت: علیرضا در فینال لیگ با وجود آسیب‌دیدگی دنده کشتی گرفت. او در این مدت تمرین کرده و امیدوار هستیم نتیجه‌اش را بگیرد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما