شکایت جدید پرسپولیس علیه استقلال با اسم رمز "یاسین سلمانی"

اقتصاد 100 - بازیکن مصدوم پرسپولیس رسما استقلال را لو داد.

شکایت جدید پرسپولیس علیه استقلال با اسم رمز "یاسین سلمانی"

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، هافبک سرخپوشان که در بازی با گل‌گهر از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد، در ابتدای فصل یکی از موردتوجه‌ترین بازیکنان نقل و انتقالات بود و بعد از ترک ناگهانی اردوی سپاهان، با پیشنهاد پرسپولیس و استقلال روبرو شد.

با این حال او در شرایطی به پرسپولیس پیوست که این باشگاه خود را مقید به سقف قرارداد 15 میلیارد تومانی کرده بود و به همین دلیل قرارداد سلمانی را هم در همین حوالی تنظیم و به سازمان لیگ ارائه کرد.

اما استقلالی‌ها که چنین عددی را نمی‌پذیرفتند، بارها به پرسپولیس کنایه زدند و حتی جواد نکونام نیز در مورد رقم قرارداد یاسین سلمانی به صورت غیرمستقیم باشگاه پرسپولیس را هدف قرار داد.

سلمانی حالا در مورد روند انتخاب پرسپولیس توضیح داد: اول شرایط لژیونر شدنم بود اما چیزی که می‌خواستم نشد. از بلژیک، پرتغال، فرانسه، قطر و امارات پیشنهاد داشتم. فرانسه از نظر مالی و مدت قرارداد طوری نبود که من می‌خواستم.

او با اشاره به انتخاب پرسپولیس گفت: یکی از دلایل اصلی که من به پرسپولیس پیوستم، پدرم بود. خانواده ما همه پرسپولیسی هستند، من هم به پدر گفتم اگر قرار باشد در ایران بمانم، می‌روم پرسپولیس.

هافبک سرخپوشان در خصوص تفاوت پیشنهادش از استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من قرارداد پرسپولیسم 10 میلیارد از پیشنهاد استقلالم پایین‌تر است. پیشنهاد من از همه تیم‌های ایران پایین‌تر بود. من اصلا نمی‌خواستم مالی انتخاب کنم و اگر می‌خواستم به خاطر پول بروم، می‌رفتم تیم‌های دیگر.

در همین راستا پرسپولیس باز هم از استقلال شکایت کرده و مدعی شده تخلفات این تیم بیش از این حرفها است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما