اتفاق ناباورانه در فدراسیون فوتبال / اول تو قطع کن ، نه تو قطع کن!

اقتصاد 100 - گفته شده دو رکن قضایی فدراسیون در یک پرونده بسیار مهم رای صادر نمی‌کنند چرا که منتظرند ابتدا طرف مقابل نظر بدهد!

اتفاق ناباورانه در فدراسیون فوتبال / اول تو قطع کن ، نه تو قطع کن!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، چون باورش برای خود ما هم سخت بود به شما حق می‌دهیم این داستان را باور نکنید. پس خودتان همان را که ما خوانده‌ایم بخوانید: کمیته انضباطی و استیناف منتظر یکدیگر برای صدور آرا هستند! سپاهانی‌ها در تاریخ ۲۲ شهریورماه با حکم کمیته انضباطی به کسر چهار امتیاز و جریمه ۴۰میلیاردی محکوم شدند. در تاریخ ۱۷ مهرماه نیزحکم کمیته انضباطی علیه سرخ‌پوشان صادر شد تا این تیم به کسر یک امتیاز و جریمه ۱۰میلیاردی محکوم شود. پس از این احکام، هر دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس پرونده خود را برای بررسی مجدد به کمیته استیناف ارجاع دادند اما در کمال تعجب با گذشت حدود سه ماه از پرونده سپاهان و دو ماه از پرونده پرسپولیس، هیچ حکمی برای این دو پرونده صادر نشده است!

خبرگزاری تسنیم در ادامه این گزارش مدعی شده دلیل عدم صدور رای پرونده‌های استقلال و تراکتور در کمیته انضباطی و پرونده‌های پرسپولیس و سپاهان در کمیته استیناف این است که این دو کمیته مستقل فدراسیون فوتبال در انتظار این هستند که کمیته دیگر ابتدا رأی پرونده‌های خود را صادر کند!

اگر این ادعا دروغ است فدراسیون باید هرچه سریع‌تر آن را تکذیب و توضیح بدهد که دلیل تاخیر چیست و اگر راست است که ای وای بر فوتبال...

و تا الان که هیچ خبری از آقایان نیست ما حق داریم فکر کنیم که انگار مهدکودک است؛ قشنگ دعوای دو بچه ۴ ساله بر سر اسباب بازی است یا دو نوجوان هنگام مکالمه که اول تو قطع کن! باور کنید یا نه، عزیزانی که برای این دو کمیته مسئولیت گرفته‌اند، حقوق  می‌گیرند مزایا هم دارند اما برای انجام وظیفه‌شان هیچ محدودیت زمانی ندارند و برای کار کردن هزار بهانه دارند!

کمی فکر کنید؛ در یک تخصص ثابت و از بین دو نفر کدام یک ابتدا شروع به کار می‌کند؟ آن‌که منتظر می‌شود تا نفر اول شروع کند چه دلیلی دارد؟ همه دنیا هزار سال پیش به جواب این سوال رسیدند: تنها دلیل تاخیر در شروع کاری که بابتش حقوق می‌گیرید این است که شما تخصص انجام آن کار را ندارید! پس منتظر می‌شوید تا اول یک نفر شروع کند و از روی او تقلید کنید! یا این‌که دستوری از بالا برسد و خوش‌خدمتی کنید!

و این قصه در فوتبال ما سر دراز دارد؛ هردم از این باغ بری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد...

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما