فرزند چهره مشهور فوتبال مدل شد + عکس

اقتصاد 100- پسر کوچولوی بازیکن مطرح فوتبال به حرفه مدلینگ مشغول شد.

فرزند چهره مشهور فوتبال مدل شد + عکس

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، پسر چهار ساله فیل فودن به حرفه مدلینگ مشغول شد. تصاویری از رونی کوچولو که چهار میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، در حال ژست گرفتن برای لباس‌های طراح «فلنلز» منتشر شده است. رونی پس از اینکه در جشن قهرمانی من‌سیتی در لیگ قهرمانان اروپا در ژوئن به همراه پدرش فیل و ستاره‌های دیگری مانند جک گریلیش، مقابل دوربین قرار گرفت، طرفداران را عاشق خودش کرد.

فیل ۲۳ ساله و شریک زندگی‌اش ربکا کوک ۲۲ ساله پروفایلی در اینستاگرام برای رونی ایجاد کردند تا هوادارانی که مجذوب او شدند بتوانند تصاویر او را ببینند. و پسربچه در حال حاضر با گروه استعدادیابی پراپل کار می‌کند؛ شرکتی که حرفه برخی از استعدادهای بریتانیا را مدیریت می‌کند. افراد مشهور با بیش از یک میلیون فالوور اینستاگرام می‌توانند برای هر تبلیغ برند تا ۱۰۰۰۰ پوند درآمد کسب کنند.

فیل در مورد پسرش گفت: «شخصیتش او را به چیزی که هست تبدیل کرده است. فکر می‌کنم بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان بود که مشهور شد.»

رونی

رونی تنها پسر یک ستاره لیگ برتری نیست که قرارداد مدلینگ بسته است. پسر وین رونی، کای ۱۴ ساله نیز در کمپین پوما حضور داشت، در حالی که بروکلین و رومئو بکام نیز بارها در کمپین‌های تبلیغاتی مد و فشن شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما