ماجرای دعوت این بازیکن پرسپولیس به تیم ملی بودار بود! / نمی‌توانم درباره قلعه‌نویی واقعیت را نگویم

اقتصاد 100- محمد نوری پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال نسبت به عدم دعوت میلاد سرلک و دعوت از امید ابراهیمی و عدم جوانگری در تیم ملی، انتقاداتی را علیه امیر قلعه نویی مطرح کرد.

ماجرای دعوت این بازیکن پرسپولیس به تیم ملی بودار بود! / نمی‌توانم درباره قلعه‌نویی واقعیت را نگویم

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، نوری در گفت و گویی در خصوص انتقادات از دعوت امید ابراهیمی به تیم ملی تاکید کرد: من هم وقتی لیست تیم ملی را دیدم برایم تعجب برانگیز بود! چراکه امید ابراهیمی چند سال بود که دیگر به تیم ملی دعوت نمی شد. ابراهیمی بازیکن تیم ما (استقلال) است و من دوستش دارم اما بهتر بود بهترین ها دعوت شوند.

او ادامه داد: انتقاد همیشه به لیست تیم ملی است هر کسی انتخاب شود یک بحثی پیرامونش مطرح می شود. اما بحث من عدم دعوت سرلک است الان دیگر مشخص شد او را همان یک بار دعوت کردن که سرباز نشود. این دیگر خیلی جای بحث دارد حتما قضیه ایی بوده که سرلک را در همان اردو دعوت کردند و دیگر دعوت نمی شود. به هیچ وجه نباید چنین اتفاقاتی در مورد تیم ملی بیفتند.

نوری اضافه کرد: امیر قلعه نویی دوست و همبازی من بوده اما نمی توانم واقعیت ها را نگویم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان این مطلب که نگاه قلعه نویی به لژیونرها بیشتر از داخلی ها است تاکید کرد: من احساس می کنم امیر قلعه نویی با توجه به اینکه زمان زیادی تا جام ملتها نداریم بیشتر شاکله تیم ملی مان را از لژیونرها تشکیل داده است یعنی ترکیب اصلی تیم ملی لژیونرها هستند شما می بینید بیشتر بازیکنانی که بازی می کنند لژیونرها هستند. داخلی ها یا روی نیمکت هستند یا خط می خورند.

نوری افزود: در حالی که الان باید در تیم ملی جوانگرایی شود تا تیم ملی در چند سال آینده خالی از بازیکنان با کیفیت در حین حال با تجربه نشود. الان بازیکن جوانی در لیگ داریم که در حین جوانی دارای تجربه هم هستند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند. تیم ملی باید تلفیقی از جوانان و با تجربه ها باشد من موافق جوانگرایی در تیم ملی هستم و الان تیم ملی نوجوانان توانستند برزیل را ببرند پس دارای توانایی های هستند که می توانند چنین برد شیرینی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما