از استقلال چقدر امتیاز کسر می شود؟ سیر تا پیاز ماجرای کسر امتیاز از تیم نکونام

اقتصاد 100 - پس از سپاهان و پرسپولیس، حالا اخباری از احتمال کسر امتیاز از استقلال نیز به گوش می رسد.

از استقلال چقدر امتیاز کسر می شود؟ سیر تا پیاز ماجرای کسر امتیاز از تیم نکونام

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، استقلال صدر نشین لیگ است به نظر می رسد استقلال به دلیل قرارداد بلانکو جریمه شود پیش از جریمه استقلال سپاهان و پرسپولیس جریمه شده بودند کارگروه نظارت بر قراردادهای سازمان لیگ نسبت به قرارداد منعقده از سوی باشگاه استقلال با بلانکو، یامگا، خالدآبادی و هاشمی‌نسب ایراداتی گرفته است و به باشگاه استقلال فرصت داده تا چهارشنبه به این ابهامات پاسخ دهد. در غیر اینصورت پرونده  استقلال  برای بررسی نهایی به کمیته انضباطی ارسال می شود.

پس از اینکه در ابتدای فصل از سپاهان و سپس پرسپولیس دو رقیب اصلی و جدی آبی پوشان ۴ و یک امتیاز کسر شد تا جایگاه هر کدام از دو تیم چند پله در جدول پایین بیاید و از سویی دیگر آبی پوشان استقلال که توانستند در این چند هفته اخیر خوب نتیجه بگیرند چند هفته ای در صدر جدول بایستند اخبار کسر امتیاز از این تیم هم به گوش می رسد.

شایعه و حتی شاید واقعیتی که تن هواداران استقلال را به لرزه در آورده است یک سؤال بزرگ و مبهم برای آنها دارد که می خواهند از مدیریت باشگاه بپرسند و منتظر یک پاسخ درست و قانع کننده و واقعی از علی خطیر باشند که واقعا رعایت سقف بودجه و عدم جذب ستاره های مورد نظر سرمربی و فشار برای کاهش قرارداد چند بازیکن برای ثبت قرارداد بازیکن خارجی آیا باید همچنان از این تیم هم امتیاز کسر شود؟

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما