خبر تلخ برای پرسپولیس / ستاره مصدوم همه چیز را گفت

اقتصاد 100 - همه چیز درباره وحید امیری مشخص است.

خبر تلخ برای پرسپولیس  / ستاره مصدوم همه چیز را گفت

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس، دیدار با صنعت نفت را حاوی درسی بزرگ برای سرخپوشان دانست.وحید امیری پس از تساوی 2-2 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد. می‌توانستیم کار راحتی در نیمه دوم داشته باشیم، اما متأسفانه فکر کردیم بازی تمام شده است. درس بزرگی گرفتیم و متوجه شدیم که خودمان را از قبل برنده ندانیم.

وی که به‌خاطر مصدومیت در لیست پرسپولیس قرار نداشت، در مورد اینکه پس از پایان مسابقه به رختکن سرخپوشان رفت، خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم (به رختکن) برویم. مصدومیت من برطرف شده است و بعد از این بازی در کنار تیم خواهم بود.

ملی‌پوش تیم پرسپولیس در این باره که حضور شهاب زاهدی در ترکیب اصلی ممکن بود سبب پیروزی شاگردان گل‌محمدی شود، گفت: فرقی نمی‌کند. پرسپولیس برخی جاها در نیمه اول می‌توانست گل دوم را هم دریافت کند، اما شرایط ما در نیمه دوم به مراتب بهتر شد و فرصت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا کسب یک امتیاز از این مسابقه اتفاق خوبی برای پرسپولیس به شمار می‌رفت یا خیر، تصریح کرد: برای ما؟ خیر. ما در خانه خودمان یا خانه حریف برای سه امتیاز بازی می‌کنیم و از ما انتظاری جز این نمی‌رود.

کاپیتان پرسپولیس با وجود عملکرد درخشان در این تیم در شش ماه اخیر نتوانسته جایگاهی ثابت در تیم ملی برای خود دست و پا کند و در ۳۵ سالگی بازیکن نیمکت‌نشین تیم قلعه‌نویی است.

زمان خداحافظی وحید امیری

به نظر می‌آید در جناح چپ خط هافبک تیم ملی، محمد محبی و مهدی ترابی را به امیری ترجیح می‌دهند، اما روی کاپیتان سرخپوشان در پست‌های دفاع چپ و خط میانی هم تا حدی حساب کرده است. اما با اینکه با شرایط موجود امیری تصمیم به خداحافظی از تیم ملی بگیرد یا نه موردی است که شاید سوال خیلی از هواداران فوتبال باشد. در این مورد باخبر شدیم که نه قلعه‌نویی تمایل دارد امیری را از تیمش کنار بگذارد و نه خود او تا جام‌جهانی ۲۰۲۴ قصد خداحافظی از تیم ملی را دارد.

به گفته یکی از مربیان تیم ملی، قلعه‌نویی، امیری را از نظر شخصیتی و تلاش و انگیزه‌اش در تمرینات، خیلی قبول دارد و به این خاطر در نظر دارد او را فعلا در تیمش حفظ کند. امیری نیز تاکید داشته به هیچ عنوان به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی‌کند و می‌خواهد در جام‌جهانی آینده به میدان رود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما