همسر خارجی ورزشکاران ایرانی را بهتر بشناسید / از خانم میلیاردر و مدلینگ تا زاغه نشین تایلندی!! + تصاویر

اقتصاد 100 - ورزشکاران ایرانی زیادی نیستند که همسر خارجی دارند.

همسر خارجی ورزشکاران ایرانی را بهتر بشناسید / از خانم میلیاردر و مدلینگ تا زاغه نشین تایلندی!! + تصاویر

ازدواج افراد معروف همیشه مورد توجه رسانه‌ ها و مردم بوده است. این مسئله موقعی بیشتر دیده می شود که یک ویژگی خاصی پیدا کند مثلا وقتی که سلبریتی‌ها بخصو.ص ورزشکاران همسر خارجی انتخاب می‌کنند.

در ادامه گذری بر ورزشکاران ایرانی که همسر خارجی دارند میزنیم.

ماجرای آشنایی فوتبالیست ایرانی با همسر میلیاردر یونانی‌اش

الکساندرا صوفیا کالوولی همسر کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش تیم المپیاکو است. او تحصیلکرده رشته پزشکی در قبرس و سپس روانشناسی در دانشگاه کولوناکی است. وی از خانواده ای ثروتمند و سرشناس در یونان است.

کریم انصاری فرد و صوفیا، تقریبا دو سال قبل با هم آشنا شدند. کریم پیشنهاد خود را به صوفیا در سفری که به اتریش داشتند و در حضور پدر و مادر او مطرح کرد و البته که با جواب مثبت صوفیا و خانواده اش مواجه شد. آن ها اکنون در خانه ای در جنوب آتن در گلیفادا که متعلق به کریم انصاری فرد است زندگی می کنند.

همسر خارجی بازیگران

جزئیات مراسم عروسی کریم انصاری‌فرد با میلیاردر یونانی

به نقل از رسانه‌های یونانی عروسی کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس با نامزدش الکساندرا صوفیا که رئیس یک شرکت حمل‌ونقل است در ماه مرداد سال جاری در تالار وولا برگزار شد.. این دو پس از دو سال آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتند.

همسر کریم قبل از ازدواج درباره جرئیات این مراسم به سایت sport-fm گفته بود: که خانواده انصاری‌فرد در این مراسم حضور نخواهند داشت. او گفت: خانواده کریم در این مراسم حضور ندارند اما آن‌ها همیشه در کنار ما خواهند بود. ما در این مراسم برنامه شامی ترتیب نداده‌ایم و فقط اعضای نزدیک خانواده من حضور دارند. من بسیار خوشحالم که نیمه خودم را پیدا کردم و با مردی ازدواج می‌کنم که به او احترام می‌گذارم.

گفتنی است همسر کریم انصاری‌فرد از خانواده‌های ثروتمند دو ملیتی یونانی – آمریکایی محسوب می‌شود و مدیریت شرکت IMEQ – CENTER را که یک شرکت معتبر حمل‌ونقل دریایی است برعهده دارد.

همسر خارجی بازیگران

 

دلیل جالب یوسف تیموری برای انتخاب همسر تایلندی‌ اش

یوسف تیموری که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم دتهاست یک بوکسور حرفه ای شده و در این زمینه فعالیت جدی دارد و حالا جزو ورزشکاران به حساب می آید. او سال‌ها قبل با یک دختر تایلندی ازدواج کرده است. این بازیگر درباره علت انتخاب همسر خارجی اینگونه گفته است: برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی‌کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

همسر خارجی بازیگران

چندی پیش یوسف تیموری در یک مصاحبه گفت که آرمین پسرش نیست و همسر و فرزندش را برای ادامه تحصیل آرمین راهی تایلند کرد و قول داد که زود به زود به آن ها سر بزند. یوسف تیموری اکنون ۳۹ ساله است و با یک خانم تایلندی ازدواج کرده بود و پسر این خانم را به عنوان پسر خودش معرفی کرد. این زن و شوهر پس از مشاوره گرفتن از پزشکان تصمیم گرفتند که واقعیت را به آرمین بگویند .

همسر خارجی بازیگران

پدیده فوتبال ایران و همسر مدلینگ و جذابش

 

دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش در صنعت مد فعالیت می کند و اهل ترکیه است و به تازگی با الهیار صیادمنش مراسم نامزدی برگزار کردند این دختر اصالتاً اهل بدروم ترکیه است و در پیج اینستاگرامی اش صیادمنش را به عنوان عشق اش معرفی نموده است.

دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش اهل مدلینگ است و استایل جذابی دارد و زاده ترکیه می باشد. و به تازگی با الهیار صیادمنش مراسم جشن عروسی برگزار کردند این خانم اصالتاً اهل بدروم ترکیه است.

همسر اللهیار صیادمنش که در یک فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی لندن در رفت و آمد بود با این فوتبالیست ایرانی آشنا می شود و سبب ازدواج او شده است.

271424

215093

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما