ماجرای جالب اولین قرار عاشقانه کریستیانو رونالدو و جورجینا / رازی که برملا شد!!

اقتصاد 100- نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو درباره شروع قرارهای عاشقانه‌شان گفتگو کرده است.

ماجرای جالب اولین قرار عاشقانه کریستیانو رونالدو و جورجینا / رازی که برملا شد!!

داستان اولین قرار عاشقانه فوق ستاره دنیای فوتبال و نامزد مدلش در فروشگاه گوجی آغاز شده و اکنون این دو از چهره های مشهور هستند. در ادامه جزئیات آشنایی رونالدو و جورجینا را در ادامه مشاهده می کنید:

آشنایی رونالدو و جورجینا

نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو، برای نخستین بار از ماجرای اولین قرار عاشقانه خود و ستاره پرتغالی پرده برداشت.

جورجینا رودریگس برای اولین بار از ماجرای نخستین قرار ملاقات خود با کریستیانو رونالدو پرده برداشت. این زوج در سال ۲۰۱۶ زمانی که فوق ستاره پرتغالی برای رئال مادرید بازی می‌کرد با هم آشنا شدند.

رودریگس در مورد اولین قرار ملاقاتشان صحبت کرد و ادعا کرد وقتی رونالدو از او درباره بیرون رفتن با او پرسید، او قبلاً غذا خورده بوده اما با این حال، او برای شام با کریستیانو بیرون رفت.

نامزد آرژانتینی رونالدو در این خصوص گفت: «کریستیانو به من گفت می‌ خواهی با من برای شام بیایی؟ در حالی که دو ساعت قبل شام خورده بودم، این پیشنهاد را پذیرفتم!»

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس مدت زیادی است که در رابطه هستند. آنها پنج فرزند با هم دارند که دو تای آنها فرزندان جورجینا هستند. این زوج در حال حاضر در ریاض پایتخت عربستان سعودی زندگی می‌ کنند.

جورجینا

نامزد مشهور فوق ستاره فوتبال جهان

جورجینا یکی از مشهورترین همسران یک فرد معروف در روی زمین است، اما نمی‌توان گفت که همیشه زندگی لوکس و اشرافی داشته.

قبل از اینکه شانس دیدار تصادفی با اسطوره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به این مدل ۲۷ ساله اسپانیایی رو کند و زندگی‌اش از این رو به آن رو شود، در خانه‌ای تنگ و مشترک زندگی می‌کرد و با درآمد ماهی ۲۵۰ پوندی که از فروشندگی به‌دست می‌آورد اموراتش را می‌گذراند.

رونالدو که اکنون ۳۶ ساله است در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۱۹ با ITV داشت گفت که با اولین دیدار با جورجینا در فروشگاه گوچی یعنی جایی که جورجینا دستیار فروش بود، عشق حقیقی زندگی‌اش را پیدا کرد.

آشنایی رونالدو و جورجینا با مسی و همسرش

مقایسه زندگی جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو به اندازه مقایسه دستاوردهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جذاب و خواندنی است. یکی از سوالاتی که کنجکاوی‌های زیادی در موردش وجود دارد نحوه آشنایی این دو فوق ستاره با شرکای زندگی‌شان است.

جورجینا زمانی که در سال ۲۰۱۶ در مادرید به عنوان دستیار فروش در فروشگاه گوچی کار می‌کرد و تنها هفته‌ای ۲۵۰ پوند درآمد داشت، کریستیانو را ملاقات کرد. سپس چند روز بعد در رویدادی مجددا همدیگر را دیدند. جورجینا در مصاحبه با نشریه «سان» گفته بود: «ما از همان نگاه اول عاشق هم شدیم.»

این زوج چند ماهی رابطه خود را مخفی نگه داشتند، اما زمانی که مردم متوجه رابطه آنها شدند، دائما به فروشگاهی که جورجینا در آن کار می‌کرد سر می‌زدند. رئیس فروشگاه می‌ترسید که طرفدارانی که سعی در عکس و امضا گرفتن داشتند مشتریان ثروتمند را دور کنند و جورجینا پس از تنها هشت ماه در دسامبر ۲۰۱۶ از شغل رویایی خود اخراج شد.

آنتونلا اما عشق طولانی مدت مسی است. این زوج از نوجوانی با هم دوست بودند و در سال ۲۰۰۷ مجدداً رابطه عاشقانه‌ای با هم آغاز کردند. هر دوی آنها در سانتافه آرژانتین بزرگ شدند، و مسی در ۱۳ سالگی به بارسلونا رفت.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما