اشک های احساسی آزمون پشت میکروفن

اقتصاد 100 - سرمربی تیم بانوان ایران تاکید دارد نتیجه گرفتن برای آنها در انتخابی المپیک اهمیت زیادی ندارد.

اشک های احساسی آزمون پشت میکروفن

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مریم آزمون در مراسم بدرقه تیم ملی بانوان ایران به رقابت‌های انتخابی المپیک در استرالیا که صبح امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور مدیران فدراسیون برگزار شد، عنوان کرد: خیلی خوشحالم به فوتبال بانوان این اندازه اهمیت داده شده است. از همه اعضای هیئت رئیسه، رئیس، نایب رئیس بانوان و اهالی رسانه تشکر می‌کنم. همچنین از حامی مالی تیم نیز تشکر ویژه‌ای دارم.

او ادامه داد: شاید هیچکس انتظار نداشت در مرحله قبل میانمار را شکست بدهیم و صعود کنیم. مجبور شدیم ۲ بازی با تیمی کنیم که خودش میزبان بود و از لحاظ رنکینگ نیز از ما بالاتر بود‌، انجام بدهیم. پس از برد یک بر صفر در بازی اول شوکه بودیم، چراکه اردوی آماده‌سازی نداشتیم و بدون بازی دوستانه رفتیم. صعود به مرحله دوم برای ما یک رویا بود. بچه‌های ما خیلی جنگیدند و در یک جنگ نابرابر پیروز شدند (در این لحظه آزمون پشت تریبون برای ثانیه‌هایی گریست).

سرمربی تیم ملی بانوان ایران اضافه کرد: الان اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنم. همین که با تیم چهارم برتر دنیا و فلیپین که در جام جهانی بازی کرده‌اند، مسابقه می‌دهیم، برای ما کافی است و می‌خواهیم سه بازی خوب داشته باشیم. با وجود تمام مشکلات می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

آزمون یادآور شد: از مرضیه جعفری، سرمربی تیم خاتون بم، تشکر می‌کنم که با وجود بازی‌های تیمش در آسیا، به کمک ما آمد و ۹ بازیکن این تیم را در اختیار ما قرار داد. می‌خواهیم نماینده‌ای در حد دختران شایسته ایران باشیم.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما