اراک هم نمی‌تواند میزبان پیکان- پرسپولیس باشد!

اقتصاد 100 - مسئولان اداره ورزش استان مرکزی هم با درخواست پیکانی‌ها برای میزبانی از پرسپولیس در اراک مخالفت خواهند کرد!

اراک هم نمی‌تواند میزبان پیکان- پرسپولیس باشد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مدیران باشگاه پیکان در یک مخمصه بزرگ قرار گرفته‌اند؛ آنها که بازی های خانگی خود را در فصل جاری در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌کنند، حالا برای انتخاب ورزشگاه میزبان مقابل پرسپولیس در حال چرخش بین شهرهای اطراف تهران هستند و تا به حال به هیچ نتیجه خاصی هم نرسیده‌اند!

طولانی شدن عملیات ترمیم چمن ورزشگاه پاس قوامین و مخالفت مدیران ورزشگاه آزادی با برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در این ورزشگاه (یکروز قبل از بازی استقلال و هوادار) باعث شد تا پیکانی ها اجبارا قید بازی در تهران را بزنند.

باشگاه پیکان نامه ای رسمی به هیات فوتبال استان البرز زد تا در صورت امکان در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان پرسپولیس باشد اما مدیرکل اداره ورزش استان البرز با اعلام اینکه ورزشگاه اصلی کرج امکان میزبانی از لیگ برتر را ندارد، انصراف این استان را اعلام کرد.

پیکانی ها حالا برای بازی در شهر اراک اقدام کرده‌اند؛ آنها از مسئولان آلومینیوم و اداره ورزش استان مرکزی و هیات فوتبال خواسته اند اجازه برگزاری بازی با پرسپولیس را در ورزشگاه امام خمینی اراک صادر کنند اما این مساله نیز امکان پذیر نخواهد بود.

از اراک خبر می‌رسد با توجه به اینکه طبق برنامه لیگ تیم آلومینیوم تا روز 11 آبان ماه بازی خانگی ندارد، مسئولان ورزشگاه قصد دارند با رسیدن فصل سرما اقدام به عملیات بهسازی و ترمیم چمن کنند تا برای مسابقات خانگی تیم شهر خود آماده باشد.

از طرف دیگر بر اساس استعلام صورت گرفته از هواشناسی، شهر اراک در روز پنجشنبه 27 مهرماه (زمان برگزاری پیکان- پرسپولیس) بارانی شدید را پشت سر می‌گذارد که در صورت برگزاری بازی آسیبی جدی به چمن ورزشگاه امام خمینی زده خواهد شد.

در چنین شرایطی برگزاری پیکان و پرسپولیس در شهر اراک هم امکان پذیر نیست و حالا مدیران تیم خودروسازان تهرانی باید به فکر ورزشگاه دیگری باشند. از باشگاه پیکان خبر می‌رسد که آنها به میزبانی از پرسپولیس در قزوین هم فکر کرده‌اند. با توجه به اینکه شمس آذر نماینده استان قزوین هم تا روز 11 آبان بازی خانگی ندارد، احتمال دارد مسئولان پیکان ورزشگاه سردار آزادگان قزوین را برای میزبانی انتخاب کنند که البته این مساله نیز نیازمند موافقت مسئولان استانی قزوین خواهد بود.

با همه این تفاسیر، موضوع مهم مشخص نبودن محل برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در فاصله سه روز تا این دیدار است! اینکه پیکانی ها در این مدت زمان کوتاه می‌توانند ورزشگاه میزبان دیدار با پرسپولیس را به سازمان لیگ معرفی کنند یا خیر، مساله ای نامشخص است که می‌تواند تبعات بدی برای شاگردان رسول خطیبی داشته باشد.

اینکه سازمان لیگ فوتبال خود را از ماجرای محل برگزاری پیکان و پرسپولیس کنار کشیده هم قابل توجه است و نشان می‌دهد آنها دوست ندارند مانند سال گذشته که میزبانی پیکان از پرسپولیس حاشیه ساز شد، بار دیگر اتفاقات تازه ای را تجربه کنند و همه موضوعات را در این خصوص به باشگاه پیکان سپرده‌اند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما