پشت پرده بهانه تراشی عجیب سعودی‌ها برای ترک زمین مقابل سپاهان چه بود؟

اقتصاد 100- الاتحادی‌ها قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف سپاهان بروند اما این دیدار بخاطر عدم حضور آن‌ها در زمین برگزار نشد.

پشت پرده بهانه تراشی عجیب سعودی‌ها برای ترک زمین مقابل سپاهان چه بود؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در حالی که جو پرشور و کم‌نظیری در ورزشگاه نقش جهان حاکم بود و همه‌ چیز خبر از برگزاری دیداری هیجان‌انگیز و جذاب می داد، الاتحادی‌ها شانه خالی کردند و در زمین حاضر نشدند.

الاتحاد که این روزها به دلیل ابتلای بنزما به کرونا دچار مشکل فنی شده و در جدول رده‌بندی لیگ عربستان هم قافیه را به الهلال واگذار کرده، تحت تاثیر شدید جو ورزشگاه و احتمال شکست خوردن مقابل سپاهان قرار گرفت و تصمیم گرفت با پیدا کردن یک بهانه در زمین حضور نیابد. بهانه‌ای که با توجه به بررسی کامل شرایط توسط بازرسین کنفدراسیون فوتبال آسیا عجیب به نظر می‌رسد زیرا آن‌ها به شدت قوانین سخت‌گیرانه و انعطاف ناپذیری دارند و بعید است چیزی از چشمان‌شان پنهان بماند. در این میان باز هم باید اشاره کرد که جو هواداری فوق العاده اصفهانی‌ها تا چه اندازه روی روحیه الاتحاد تاثیر داشت.

در نهایت دیداری که می‌توانست به یکی از زیباترین بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان تبدیل شود به دلیل اقدام اتحادی‌ها منتفی اعلام شد و مشخص نیست با چه ادبیات و زبانی دلیل این لغو را به ستاره‌هاییی چون کانته و فابینیو توضیح خواهند داد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما