این 6 بازیکن سوپراستارهای آینده فوتبال ایران هستند

اقتصاد 100 - استعدادهای جوان فوتبال ایران معرفی شدند.

این 6 بازیکن سوپراستارهای آینده فوتبال ایران هستند

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کارشناسان فوتبال نام 6 بازیکن آینده دار فوتبال ایران را اعلام کردند

1- آرشا شکوری

گلر جوان سابق استقلال که امسال به هوادار پیوسته یکی از بهترین گلرهای حال و حاضر فوتبال ایران است و در 18 سالگی چندین پیشنهاد خوب دارد.

2- امین حزباوی

مدافع 20 ساله تیم ملی امید که از فولاد راهی السد قطر شده است قطعا می تواند در بهترین تیم های اروپایی بازی کند. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند او می تواند در تیم ملی بزرگسالان هم بازی کند.

3- محمد جواد حسین نژاد

سبک فوتبال این بازیکن شما را یاد حامد کایوانپور می اندازد . پدیده 21 ساله سپاهان انقدر خوب فوتبال بازی می کند که انگار سالهاست در سطح اول فوتبال ایران توپ می زند.

این هافبک وسط می تواند آینده فوتبال ایران باشد.

4-آریا یوسفی

بازیکن چند پسته تیم فوتبال سپاهان در 21 سالگی چندین مشتری اروپایی دارد. آریا توانایی بازی در وینگر چپ و راست و دفاع راست را دارد و یکی از مهره های تاثیرگذار تیم امید محسوب می شود.

5-علیرضا بابایی

شاید کمتر کسی نام ایران بازیکن را شنیده باشد. مدافع کناری تیم فوتبال پرسپولیس که دو خصوصیت خاص برای تبدیل شدن به یک بازیکن مطرح در فوتبال ایران را دارد. او با هر دو پا به خوبی به توپ ضربه می زند و پرتاب اوت های محشری دارد که رکورد نادری محمدی را می زند و پدیده تیم های پایه است.

6-سعید سحرخیزان

یک استعداد ناب فوتبالی که اگر بتواند روی مسائل فنی تمرکز کند هیچکس به گرد پای او هم نمیرسد. مهاجم جوان این روزهای گلگهر شرایط بسیار خوبی دارد و تاکنون 4 گل در لیگ برتر ( با لباس هوادار و گلگهر) به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما