ابتکار جالب یک استقلالی برای شناسایی استعدادهای مخفی قرمزپوشان !

اقتصاد 100 - این اتفاق در فوتبال ایران کم نظیر و قابل ستایش است.

ابتکار جالب یک استقلالی برای شناسایی استعدادهای مخفی قرمزپوشان !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کادر فنی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان، حدود ۴۰ بازیکن از تیم‌های پایه و آکادمی را مورد آزمایش قرار داد.

علیرضا باویه، هومن الیاسی، محمد خادمی، حسین محمدیان، علی کلاه‌کج، عادل آرغند، بهنام تیموریان و قاسم لطیفی هشت جوان خوزستانی هستند که این روزها پا به پای دیگر ستاره‌های فولادی زیر نظر علیرضا منصوریان تمرینات خود را دنبال می‌کنند و امیدوار به درخشش در لیگ برتر هستند.

از زمان شروع تمرینات تیم فولاد خوزستان، با تصمیم سرمربی این تیم، حدود ۴۰ بازیکن از تیم‌های پایه و آکادمی فولاد در تمرینات شرکت کردند و منصوریان با در نظر گرفتن تمرینات سخت، سعی در شناسایی بهترین استعدادهای خوزستانی داشت.

روندی که حالا با نزدیک شدن به شروع رقابت‌های لیگ برتر، وارد مرحله جدیدی شده و بهترین بازیکنان، پیراهن تیم بزرگسالان فولاد را با تصمیم علیرضا منصوریان بر تن خواهند کرد.

لازم به ذکر است، طی روزهای آینده شناسایی و بررسی دیگر استعدادهای فوتبال پایه و آکادمی فولاد، توسط کادر فنی تیم بزرگسالان ادامه پیدا می‌کند و ممکن است ستاره‌های دیگری از استان خوزستان هم به جمع شاگردان منصوریان اضافه شوند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما