تمام شد / مهدی قایدی قرارداد بست

اقتصاد 100- مقصد مهدی قایدی مشخص شد.

تمام شد / مهدی قایدی قرارداد بست

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در روزهای اخیر صحبت از این بود که باشگاه استقلال بار دیگر برای جذب مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی نامه زده است اما واقعیت این است که این باشگاه اماراتی همانند باشگاه سانتاکلارا علاقه ای به همکاری با باشگاه استقلال ندارد و این به خاطر بد عهدی در مسایل مالی است. فصل گذشته باشگاه استقلال در قبال بخدمت گرفتن محمد محبی و مهدی قایدی به صورت قرضی می‌بایست به باشگاه سانتکلارا و شباب الاهلی پول می‌داد که این پول‌ها با تاخیر و نصف و نیمه به خارجی‌ها پرداخت شد.

جالب اینجاست به تهران خبررسیده که مهدی قایدی تیم فصل بعد خود را مشخص کرده است و به زودی از پیراهن تیم جدید خود رونمایی خواهد کرد. مقصد بعدی مهدی قایدی خیلی دور از ذهن نیست و براحتی قابل پیش بینی است. او قرار است فصل آینده برای تیم فرهاد مجیدی یعنی اتحاد کلباء بازی کند. باشگاه استقلال به قدری از این جابجایی مطمئن است که به دنبال یک وینگر خارجی به جای مهدی قایدی است. پیش از این استقلال به جای محمد محبی، مهرداد محمدی را به ترکیب اضافه کرد.

مهدی قایدی مورد توجه چند تیم دیگر اماراتی به خصوص تیم‌های مدعی هم قرار گرفت اما تصمیم شباب الاهلی این است که مهدی قایدی به تیمی ملحق شود که مدعی قهرمانی نباشد. از سویی شباب الاهلی امیدوار است، مهدی قایدی با پیراهن اتحاد کلباء علیه تیم‌های مدعی و به سود شباب الاهلی بازی کند. شاید قرارداد این بازیکن به گونه ای تنظیم شود که این بازیکن حق بازی دربرابر شباب الاهلی را نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما