بازگشت بهترین پاسور ایران به تیم ملی والیبال/این بازیکن معروف است؟

اقتصاد 100 - پاسور محبوب ایران بالاخره به تیم ملی والیبال دعوت شد.

بازگشت بهترین پاسور ایران به تیم ملی والیبال/این بازیکن معروف است؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، تیم ملی والیبال ایران مدت ها درگیر کارهای دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها بود تا این که دیروز مشخص شد که فعلا فقط ویزای 12 نفر از بازیکنان صادر شده است تا والیبال ایران با یک چالش جدی روبرو شود. 

همچنین سفارت آمریکا در آنکارا اعلام کرده که ویزای محمود افشاردوست، محمدطاهر وادی، حمزه فتحی، امین اسماعیل‌نژاد، نیما ده‌پناه و آرمان صالحی برگشت خورده است و پروسه ویزای بهروز عطایی، مصطفی کارخانه، حسین خوریانی، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش نیز هنوز کامل نشده است. 

به این ترتیب محمدطاهر وادی به زودی راهی ایران خواهد شد و به طور قطع او را در هفته سوم و آمریکا نخواهیم داشت. از طرفی احتمالا تیم ملی نمی‌تواند با یک پاسور که جواد کریمی باشد، پا به مسابقات بگذارد و این یعنی باید سومین پاسور لیست یعنی علی رمضانی به جمع اردونشینان اضافه شود. 

به این ترتیب احتمالا رمضانی به زودی راهی اردوی تیم ملی خواهد شد تا به جمع شاگردان بهروز عطایی بپیوندد. بازیکنی که سال گذشته با عطایی در هراز آمل نایب قهرمان لیگ شده بود و پاسور مورد علاقه سرمربی تیم ملی نیز محسوب می‌شود.

با این شرایط هنوز خبری از سعید معروف در تیم ملی نیست.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما