داستان سقوط یک قهرمان !

اقتصاد 100- ماجراجویی 9 ساله لستر در لیگ برتر انگلیس پایان دراماتیکی داشت و این تیم با وجود برد 2 بر یک مقابل وستهم به چمپیونشیپ (دسته دوم) سقوط کرد.

داستان سقوط یک قهرمان !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، روباه‌ها هفت سال پیش قهرمان لیگ برتر شدند، در حالی که شانس قهرمانی آن‌ها یک به پنج هزار بود؛ تا یکی از بزرگترین داستان‌های رویایی تاریخ ورزش را رقم بزنند. سپس در مسابقات اروپایی هم حضور موفقی داشتند. اما افول تیم‌های بزرگ، داستان قدیمی در ورزش است.

تیمی که روزگاری با کلودیو رانیری توانست چشم همه فوتبال‌دوستان را در دنیا خیره نمایش‌های خود کند، با از دست دادن پیتر اشمایکل در تابستان با بحران دروازه‌بانی روبه‌رو شد و هرگز یک دروازه‌بان شش دانگ در قواره اشمایکل پیدا نکرد.

جیمی واردی، مهاجم محبوب و گلزن تیم قهرمان که با وجود پیشنهادهای متعدد در لستر ماند هم آن گلزن خطرناک سابق نبود. واردی زمانی همیشه در بین برترین گلزنان لیگ قرار می‌گرفت اما این فصل حتی در بین 10 نفر اول هم نبود.

این داستان خیلی از بازیکنان معروف لستر است که تیم‌های بزرگ آنها را زیر نظر داشتند و دارند اما در طول این فصل، نمایش قابل قبولی نداشتند و شاید با سقوط لستر بخواهند از این تیم جدا شوند، ولی احتمالا دیگر باشگاه‌های بزرگ را خواهان خود نمی‌بینند. برای نمونه، این ماجرا درباره یوری تیلمانز، هافبک تیم ملی بلژیک صدق می‌کند.

حتی اخراج برندان راجرز در فروردین ماه و استخدام دین اسمیت هم نتوانست روند رو به تباهی که آبی‌پوشان در پیش گرفته بودند را بهبود دهد تا تیمی که هفت سال پیش قهرمان لیگ برتر شده بود، در میان بهت و ناراحتی هوادارانش به دسته پایین‌تر سقوط کند.

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز