کوکاکولا اسپانسر ستاره فوتبال شد / عکس این بازیکن را بر روی شیشه نوشابه ببینید

اقتصاد 100- تصویر خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی تیم ناپولی، در زادگاهش روی شیشه‌های کوکاکولا چاپ شده است.

کوکاکولا اسپانسر ستاره فوتبال شد / عکس این بازیکن را بر روی شیشه نوشابه ببینید

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این بال 22 ساله یکی از ستاره‌های این فصل سری A بوده و بلافاصله پس از انتقال 10 میلیون یورویی‌اش از دینامو باتومی به ناپولی در تابستان گذشته، توانسته در بین بزرگان ایتالیا بدرخشد.

کواراتسخلیا که نقشی کلیدی در قهرمانی ناپولی داشته، در 31 بازی خود در لیگ ایتالیا 12 گل زده و 13 پاس گل داده است تا به عنوان یکی از مهیج‌ترین استعدادهای جوان فوتبال اروپا شناخته شود.

حالا تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که تصویر کواراتسخلیا را روی شیشه‌های نوشابه در گرجستان نشان می‌دهد. البته باشگاه ناپولی مدعی شده اینها نمونه اولیه هستند و این باشگاه در حال مذاکره با کمپانی کوکاکولا برای بستن قرارداد حمایت مالی است.

کواراتسخلیا یکی از پرشمار بازیکنان ناپولی است که در این فصل چهره شده‌اند و حالا کمپانی‌های معروف و تیم‌های بزرگ خواهان بستن قرارداد با آنها هستند.

کوکاکولا

البته در مورد ستاره گرجستانی، او تا سال 2027 با ناپولی قرارداد دارد و به نظر نمی‌رسد تابستان امسال از این تیم جدا شود و به باشگاه‌های بزرگتر ملحق شود؛ اما احتمال اینکه قراردادهای اسپانسری بزرگ با او بسته شود، کم نیست.

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما