پرسپولیس در کار استقلال دخالت نکند

اقتصاد 100- پرسپولیس موفق شد روی یک پنالتی مشکوک تیم سختکوش مس رفسنجان را در شهر خودش شکست دهد. اغلب کارشناسان داوری اعتقاد دارند خطای رامتین سلیمان‌زاده مدافع مس رفسنجان روی مهدی عبدی بیرون محوطه جریمه بوده و اصلا پنالتی نبوده است.

پرسپولیس در کار استقلال دخالت نکند

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این در حالی است که ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص می‌گوید: متأسفانه همه همین یک پنالتی پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان را دیده و زمین را به آسمان می‌دوزند. از دوستان خواهش می‌کنم منطقی باشید! شما اگر کل فصل جاری و داوری‌ها را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید بیشترین اشتباهات از ناحیه داوری علیه پرسپولیس بوده است.

او ادامه می دهد: بارها در همین فصل جاری اشتباهات خنده‌داری علیه پرسپولیس صورت پذیرفته و پنالتی‌های این تیم نادیده گرفته شده است. در همین هفته سپاهان صدرنشین با گلی برابر صنعت نفت آبادان برنده شد که معلوم هم نشد توپ از روی خط رد شده است یا نه! چرا حواس هیچ‌کسی به این مسائل نیست؟ چرا همه فقط پرسپولیس را هدف گرفته‌اند؟

پیشکسوت پرسپولیس ضمن اشاره به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا یادآور می‌شود: ما پرسپولیسی‌ها هم از این موضوع خوشحال نیستیم. دوست نداریم تیم رقیب حتی از آسیا حذف شود اما تأسف آن‌جایی است که برخی از هواداران یا پیشکسوتان و بازیکنان استقلال این موضوع را به پرسپولیس ربط می‌دهند! آخر به پرسپولیس چه ربطی دارد که مدیرعاملان باشگاه استقلال زودتر پول استراماچونی را نداده‌اند تا کار به اینجا بکشد؟ خدا را شکر وزیر ورزش و سازمان خصوصی‌سازی هم اعلام کردند که پول استراماچونی را به حساب باشگاه استقلال واریز کرده‌اند اما به مربی ایتالیایی پرداخت نشده است. این مسائل قشنگ نیست که همه علیه پرسپولیس موضع می‌گیرند.

ابراهیم اسدی در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر مس رفسنجان می‌گوید: اگر تیم رفسنجانی ۱۰ نفره هم نمی‌شد باز پرسپولیس برنده می‌شد و در این موضوع شک نکنید! تیم پرسپولیس الان متوجه شده که اگر می‌خواهد قهرمان شود یا جام بگیرد باید در تمام بازی‌های باقی‌مانده برنده شود و حتم بدانید مس رفسنجان ۱۱ نفره را هم شکست می‌داد. حالا یک پنالتی بهانه‌ای شده که تمام تیم‌ها علیه پرسپولیس موضع بگیرند و بحث داوری را پیش بکشند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم نیز تصریح می‌کند: اتفاقا باید پرسید که چرا پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا باید با این‌همه مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند؟ در همین لیگ برتر، تیم‌های صنعتی پولداری هستند که به راحتی آب خوردن هزینه می‌کنند و هیچ مشکلی هم ندارند. یکی بیاید بگوید تفاوت پرسپولیس با این تیم‌های صنعتی و دولتی چیست؟ چرا این کمک‌های فراوان و بودجه‌های آن‌چنانی را به باشگاه مردمی پرسپولیس اختصاص نمی‌دهند؟ در حال حاضر یک رقابت نابرابری بین پرسپولیس و تیم‌های صنعتی از لحاظ بودجه و هزینه وجود دارد که تأسف‌آور است و واقعا نمی‌دانم در خصوص آن چه باید گفت! بهتر است به جای آسمان و ریسمان بافتن برای یک خطای پنالتی در بازی با مس رفسنجان جواب این سوالات را داد که تفاوت پرسپولیس و تیم‌های صنعتی چیست.

ابراهیم اسدی که با گل خودش در اولین دوره لیگ برتر کشور، قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده است در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ بیست‌ودوم نیز می‌گوید: من هنوز معتقدم سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در دستان خود بازیکنان پرسپولیس است. پرسپولیس در حال حاضر نفرات خوب و کادرفنی باتجربه‌ای دارد که هم قهرمان لیگ برتر شده‌اند و هم  تجربه از دست دادن جام قهرمانی را در فصل گذشته دارند و به خوبی می‌دانند در این شرایط باید چه تدابیری در نظر بگیرند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما